برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در بقاع متبرکه لرستان

حجت الاسلام عباس زاده، گفت: ویژه برنامه های دهه کرامت در بقاع متبرکه شاخص استان لرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام«محمدجواد عباس زاده»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا بقاع متبرکه برای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از گسترش این ویروس تعطیل شدند.

 

معاون فرهنگی اوقاف لرستان افزود: تعطیلی بقاع متبرکه به معنای تعطیلی برنامه های فرهنگی و تبلیغی نبود و همواره برنامه هایی ویژه از بلندگوی بقاع متبرکه پخش می شد و مبلغان با استفاده از کانال ها و فضای مجازی به فعالیت تبلیغی خویش می پرداختند.

 

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی بقاع متبرکه خاطرنشان کرد: هم اکنون برنامه های دهه کرامت در بقاع متبرکه با حفظ پروتکل های بهداشتی و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عباس زاده تصریح کرد: در راستای حفظ سلامتی مردم همچنان در  اجرای برنامه های ویژه دهه کرامت  بیشتر از ظرفیت فضای مجازی بهره مند خواهیم شد.

 

وی ادامه داد: مبلغان بومی استان لرستان با فعالیت در فضای مجازی در زمینه اجرای مجازی ویژه برنامه های دهه کرامت، نهادینه سازی ارزش ها، تبیین سبک زندگی ائمه معصومین(ع)، تحکیم بنیان خانواده، بیان احکام و پاسخگویی به سؤالات و شبهات نسل جوان فعالیت دارند.

کد خبر 941874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha