معتاد کیست/ برپایی نمایشگاه خوشنویسی در ساوه

کارگاه خوشنویسی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با هدف صیانت حقوق شهروندی درمحل دریاچه تفریحی امام خمینی(ره) ساوه برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، کارگاه خوشنویسی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه با همکاری انجمن خوشنویسان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با هدف صیانت حقوق شهروندی درمحل دریاچه تفریحی امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

 

همزمان با اجرای نمایش خیابانی، هنرمندان خوشنویس اکبر حشمتی، سیف ا... مجیدی و  مهدی فرقانی پور شعارهایی را با موضوع  مبارزه با اعتیاد با خطوط زیبا نگارش نموده و به بازدیدکنندگان اهداء کردند.

 

 

اجرای نمایش خیابانی معتاد کیست

 

 

نمایش خیابانی با عنوان «معتاد کیست» به همت اداره فرهنگ ارشاداسلامی شهرستان ساوه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در محل دریاچه تفریحی امام خمینی(ره) اجرا شد.

 

 

 اجرای این نمایش با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندی می باشد که به مدت 5 شب در پارک ها و بوستانهای  سطح شهر به ویژه مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار اجرا خواهد شد.

 

 

نمایش معتاد کیست باهمکاری گروه نمایشی سایه روشن ساوه با عوامل نویسنده: اصغر تنهایی، کارگردان: اکبر نجفی و بازیگران: اصغر تنهایی - اکبر نجفی اجرا می شود.

 

                               

 

 

                              

 

 

کد خبر 942418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha