رسانه بازوی تبلیغ دینی است

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه در حوزه فرهنگ دینی، گفت: رسانه بازوی تبلیغ دینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سعید مهدوی امین» امروز(8 تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نقش مطبوعات و رسانه ها را در تعمیق باورهای دینی در جامعه مهم است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود:  رسانه ها باید با عمق بخشی به باورهای دینی برای خنثی کردن هجمه های دشمنان تلاش کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: مروز دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام توان برای ازبین بردن مقدسات و ارزشهای مسلمانان می کوشند و در این میان اصحاب رسانه نقش تعین کننده و حیاتی در زمینه مقابله با توطئه های دشمنان دارند.

 

حجت الاسلام مهدوی امین بیان اینکه این نهاد در رویکرد جدید توجه خاصی به رسانه و روابط عمومی دارد، ادامه داد: نیاز به رسانه در دنیای امروز به عنوان یک منبع آگاهی بخشی ضروری است.


وی ادامه داد: رساندن پیام انقلاب رسالت خبرنگار است به نحوی که باید در تولید محتوا، روابط عمومی مردم باشد و خواسته های عموم را به گوش مسوولان برساند.

 

حجت الاسلام مهدوی امین با بیان اینکه هدف دشمنان اسلام از بین بردن شاکله دین مبین اسلام است، تاکید کرد: دشمنان درصدد تضعیف ادبیات مشترک مسلمانان جهان هستند.

 

وی رسانه ها را بازوی تبلیغ دینی دانست و افزود: فعالیت رسانه در حوزه فرهنگ دینی برای مقابله با توطئه های دشمنان ضروری است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام و مسلمین تلاش می کنند  کلید واژه های دینی مسلمانان مانند روحانی، مسجد، مبلغ، هیئت مذهبی و گفتمان دینی را بی اثر جلوه دهند.

کد خبر 943629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha