رونق طرح خدمت کریمانه در دهه کرامت با همت کانون های فهما

حجت الاسلام شکری با تبریک دهه کرامت گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در ایام دهه کرامت در قالب طرح خدمت کریمانه در مناطق مختلف شهری و روستایی نگاه ویژه ای به افراد کم بضاعت دارند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص طرح دهه کرامت و روند فعالیت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در این طرح گفت: طرح خدمت کریمانه در مناطق مختلف شهری و روستایی نگاه ویژه ای به افراد کم بضاعت دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: همزمان با شیوع بیماری کرونا، فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی فعالان مسجد قالب دیگری پیدا کرد و امروز نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شاهد ویژه برنامه های متعددی با عنوان ترویج و تبیین فرهنگ کرامت رضوی در میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز هستیم.

 

وی با اشاره به اهمیت شناخت معرفتی و بصیرتی نسبت به منزلت و شخصیت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) عنوان کرد: آئین های سخنرانی متعددی با هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور تبیین و ترویج شخصیت امام رضا(ع) انجام می شود که مهم ترین بخش آن وجه کرامت رضوی است.

 

این استاد دانشگاه بهره مندی از فضای مجازی را غالب برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در این ایام خواند و بر ضرورت سواد رسانه و آگاهی از استفاده مطلوب از این فضا تأکید کرد.

 

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: طی آئین تجلیل از برترین های کانون های فهما نسبت به استفاده از فضای مجازی اشاره شد و بیش از این به مسئله استفاده از شبکه های داخلی تأکید شد که این مطلب نیز گواهی توجه فعالان مسجدی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: توزیع 114 کارت هدیه 500 هزار تومانی در منطقه پیشاهنگی کمالشهر، توزیع بسته های معیشتی از طرف کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر و دیگر مناطقی چون ماهدشت، حصارک، آق تپه و ... از دیگر فعالیت های صورت گرفته است.

 

 

کد خبر 943950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha