تقدیر از دختران نومکلف کانون متوسلین سیدالشهدا(ع) معصومیه

دختران نومکلف کانون فرهنگی هنری متوسلین سیدالشهدا(ع) مسجد جامع روستای معصومیه اراک تقدیر شدند.

«ابوالفضل خرمی» در خصوص برنامه های دهه کرامت این کانون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به دخترهایی که حضور همیشگی در نماز جماعت دارند با حضور حجت الاسلام عینی جوایزی اهدا شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری متوسلین سید الشهدا مسجد جامع روستای معصومیه با بیان اینکه امسال در روستای معصومیه 18 دختر به سن تکلیف رسیده اند، افزود: در این مراسم از 10 دختر نوجوان تازه به سن تکلیف رسیده تقدیر شد و از مابقی دختران در روز میلاد بابرکت امام رضا(ع) طی مراسم جشن تقدیر می شود.

 

وی گفت: طی برنامه ریزی ها و جلساتی که بین نهادهای فرهنگی روستا برگزار شد مقرر شد، کانون های فرهنگی هنری متوسلین سید الشهدا مسجد جامع و میثم مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، پایگاه بسیج خواهران و برادران، نماینده از شورای اسلامی روستا و امام جماعت روستا جهت انجام امورفرهنگی در روستا در کارگروهی به نام «شهید سلیمانی» با هم ادغام شوند و فعالیت کنند.

 

خرمی بیان کرد: کارگروه شهید سلیمانی در نظر دارد در دهه امامت و ولایت اقدام به برگزاری مسابقات فرهنگی بین نمازگزاران و اهالی روستا و تقدیر از برگزیدگان کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری متوسلین سید الشهدا مسجد جامع روستای معصومیه اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا در جامعه امسال تابستان برنامه های اوقات فراغت در مدت زمان کوتاه تری نسبت به سال های گذشته و در رشته های محدودتری برگزار می شود.

 

                              

 

 

                             

 

 

                          

کد خبر 943966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha