ایران قربانی جنایات بزرگترین ناقض حقوق بشر است

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است، گفت: ایران قربانی جنایات آمریکا است و نگاه شخصیت های سیاسی ایران باید به درون باشد.

حجت الاسلام «محمد رضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: در خصوص جنایاتی که آمریکا انجام داده است، روزی را به نام افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کرده ایم.

 

امام جمعه فردوس بیان کرد: جنایات متعددی را آمریکا بر علیه بشریت انجام داده که نمونه بارز آن شهادت 72 تن و در راس آن آیت الله بهشتی بوده که ما در واقع قربانی جنایات آمریکایی هستیم.

 

وی با بیان اینکه 17 هزار ترور در ایران توسط منافقین انجام شده که تحت حمایت آمریکا هستند، گفت: آمریکا ترور شخصیت های اسلامی را در پیش گرفته و دانشمندان هسته ای و سردار حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند، لذا برای اعتراض نسبت به جنایات آمریکا، هفته ای را عنوان افشای حقوق بشر آمریکا نامگذاری کرده ایم

 

امام جمعه فردوس با اظهار تاسف از اینکه آمریکا حتی به شهروندان خود نیز رحم ندارد، بیان کرد: امروز در 50 ایالت آمریکا مردم تحت فشار و یا زندانی هستند و به آن ها جفا می شود و بی رحمانه آنها را می‌کشند.

 

حجت الاسلام بابایی گفت: بهترین راه مبارزه با ناقض حقوق بشر یعنی آمریکا این است که نگاه مسئولان و شخصیت های سیاسی ایران همانند وزرا و رئیس جمهور همواره به درون باشد و هرگز بنای آشتی با آمریکا نداشته باشند چراکه آمریکا هیچ وقت قصد همراهی نداشته و درصدد براندازی نظام بوده و است.

 

وی گفت: دولت ایران به پیروی امام خمینی (ره) که فرمودند«رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است و آمریکا نمی تواند از جنگ طلبی دست بردارد»، هرگز رابطه با آمریکا نخواهد  داشت و امیدواریم این انقلاب که در خود ایالات آمریکا اتفاق افتاده است موجب نابودی آمریکا شود.

کد خبر 944297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha