مجمع مشورتی جوانان شهرستان جهرم تشکیل شد

نخستین مجمع مشورتی جوانان شهرستان جهرم با انتخاب هیئت مدیره این مجمع کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، امروز (دوشنبه ۱۶ تیر) و با حضور تعدادی از مدیران انجمن های مردم نهاد شهرستان جهرم که در حوزه جوانان مشغول به فعالیت هستند، نخستین مجمع مشورتی جوانان این شهرستان تشکیل و این مجمع به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

 

«عبدالرحیم خداجو» در خصوص تشکیل این مجمع گفت: مجمع مشورتی جوانان با هدف بررسی و اولویت بندی نیازهای جوانان شهرستان جهرم و تلاش در جهت توانمندسازی و استعدادیابی جوانان با بهره ‌گیری از ظرفیت نخبگان شهرستان تشکیل شده است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در برنامه جامع گام دوم انقلاب بیان کرد: نیاز امروز جامعه تکیه بر تصمیم‌ سازی و توان جوانان و پرورش استعدادهای جوانان است.

 

وی خواستار اعتماد و همکاری مدیران و مسئولین شهرستان جهرم با این مجمع شد و تاکید کرد: شهرستان جهرم دارای جوانان توانمند و خلاق است که می ‌توانند به عنوان بازویی پرتوان یاری رسان مدیریت شهری و مسئولان شهرستان باشند.

 

خداجو با بیان اینکه مجمع مشورتی جوانان متشکل از سازمان‌های مردم ‌نهاد جوانان شهرستان در کارگروه ‌های تخصصی ۱۲ گانه همه ابعاد مختلف نیازهای جامعه جوانان را دنبال می کند، گفت: اولین دوره این مجمع در جهرم فعالیت خود را آغاز و مهرداد الطافی به عنوان رئیس مجمع مشورتی جوانان شهرستان جهرم انتخاب شد.

 

وی ادامه داد: همچنین حسین قنبرزاده به عنوان نایب رئیس،  امیدرضا تکاپویی دبیر، حمیدرضا ابوطالبی جهرمی خزانه دار  و مهران صدرائیان به عنوان بازرس این مجمع انتخاب شدند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه این مجمع از همه جوانان شهرستان جهت همکاری و ارائه طرح ‌ها و پیشنهادهای خلاقه دعوت کرد.

کد خبر 946700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha