ارسال ۱۶۰ مقاله به همایش «سیره علوی با رویکرد سلامت»/ برگزاری مجازی در شهریور ماه

حجت‌الاسلام حاتمی با اعلام اتمام دریافت آثار یازدهمین همایش علمی پژوهشی سیرۀ علوی، گفت: در مجموع ۱۶۰ مقاله دریافت شد که در این میان، ۹۱ مقاله پذیرش نهایی شده‌اند. همایش به صورت مجازی شهریور ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، حجت الاسلام والمسلمین حاتمی اعلام کرد: مهلت دریافت آثار یازدهمین همایش علمی پژوهشی سیرۀ علوی به پایان رسید.

 

دبیر علمی یازدهمین همایش علمی سیره علوی گفت: در 15 تیرماه 1399 فعالیت علمی و داوری مقالات یازدهمین همایش «سیره علوی با رویکرد سلامت» به پایان رسید و در مجموع 160 مقاله دریافت شد که در این میان، 91 مقاله پذیرش نهایی شدند.

 

حاتمی ادامه داد: از 91 مقاله دریافتی 29 مقاله به صورت سخنرانی و 62 مقاله به صورت پوستر توسط داوران تایید شده است.

 

دبیر علمی یازدهمین همایش علمی سیرۀ علوی اظهار کرد: داوری مقالات کاملا علمی و بر اساس ساختارها و قوانین مربوط به همایش توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه های مختلف انجام شد. مقالات پذیرفته شده دارای سطح علمی بالایی هستند و با وجود اینکه همایش امسال تک زبانه و ملی بود اما استقبال مطلوبی از آن صورت گرفت .

 

وی اضافه کرد: هیچ گونه مبلغی برای پذیرش مقالات دریافت نشده و طبق روال سال های قبل همایش امسال نیز رایگان برگزار و در طی روزهای آتی گواهی همه افرادی که مقالات آنها پذیرش شده چاپ و اسکن و برای آنها ارسال می شود.

 

حاتمی تاکید کرد: بعد از نمایه شدن مقالات در isc ، لوح فشرده  مقالات پذیرفته شده همایش تهیه می شود.

 

حاتمی در پایان اعلام کرد: در شهریور ماه سال جاری، همایش به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار می شود و صاحبان مقالات برتر به ارائه مقاله خود می پردازند.

کد خبر 948135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha