شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی یک پارلمان محلی است

پورمحمدی گفت: شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی استان فرصتی برای بازگویی مسائل و دغدغه‌های موجود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» عصر امروز در جلسه شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: شورای گفت‌وگو یک پارلمان محلی است و اگرچه تعداد محدودی حق رای دارند، اما در آن به روی فعالان صنعتی و اقتصادی استان برای بازگویی مسائل و دغدغه‌های موجود باز است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به آخرین وضعیت اقتصادی استان در دوران کرونا افزود: روزهای سختی را سپری می‌کنیم و همه باید در کنار هم باشیم و مشکلات را حل کنیم.

پورمحمدی ابراز داشت: مجموعه مدیریت استان پا به پای صنعتگران در زمینه مدیریت بحران کرونا کارنامه موفقی داشته و در بحث کمک مومنانه از حضور فعال اتاق بازرگانی تبریز در تامین ماسک، موادضدعفونی‌کننده و سایر اقلام ضروری تشکر می‌کنیم.

وی افزود: متاسفانه شرایطی به وجود آمده که به خاطر تحریم‌های ظالمانه و بحران کرونا همه در شرایط سختی قرار داریم و باید در کنار هم از این بحران عبور کنیم، شاید این سختی ها کمک کنند راه‌حل‌های بهتری برای حل برخی از مسائل پیدا کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از مسائل مطرح شده خارج از اختیارات استان بوده و لازم است نمایندگان با حضور موثر خود در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در انتقال این مسائل به مرکز و مدیران ارشد کشور به ایفای نقش بپردازند.

کد خبر 950537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha