تهیه ۵۰۰  بسته آموزش الکترونیکی در شبکه شاد

​حاجیلری گفت: ۵۰۰ بسته آموزشی الکترونیکی توسط مدرسان برجسته در حال تولید و بارگزاری در شبکه شاد است و با این اقدام خلاقانه و گام بلندتر برای عدالت آموزشی است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم حاجیلری» عصر امروز (چهارشنبه یکم مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار در آموزش و پرورش کشور نسبت به یک بسته آموزش مجازی یعنی ایجاد شبکه شاد اقدام شد.

 

معاون آموزش متوسطه گلستان  ادامه داد: 16 هزار دانش آموز گلستامی در دوره متوسطه از خدمات مشاوره در شبکه شاد استفاده کردند و تلاش شد که دانش آموزان گلستان در پایه یازدهم و دوازدهم از این فضای مجازی بهره مند شوند تا دچار عقب ماندگی تحصیلی نشوند.

 

حاجیلری بیان کرد: با بسته های الکترونیکی در بستر شاد تلاش شد خدمات مشاوره ای نیز به دانش آموزان ارائه شود.

 

وی افزود: در آموزش و پرورش با توجه به اینکه در شرایط  کرونا و تعطیلی مدارس قرار داشتیم در کنار دانش آموزان بودیم و لذا از طریق شبکه شاد تکنیک یادگیری با همکاری روانشاسان به دانش آموزان ارائه شد.

 

معاون آموزش متوسطه استان گلستان  خاطرنشان کرد: از طریق آموزش مجازی همچنین به توانمندسازی والدین اقدام شد تا بتوانیم اتفاقات خوبی را در سیستم آموزشی رقم بزنیم.

 

حاجیلری یادآور شد: 500  بسته آموزشی الکترونیکی توسط مدرسان برجسته در حال تولید و بارگزاری در شبکه شاد است و با این اقدام خلاقانه و گام بلندتر برای عدالت آموزشی است.

 

 

کد خبر 952187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha