ایجاد بیش از ۴۷ هزار شغل پایدار روستایی و عشایری با حمایت بانک «توسعه تعاون»

مهدیان گفت: تا پایان تیر امسال در چهار مرحله پیشین طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری، ۲۹ هزار و ۶۹۶ طرح به بانک «توسعه تعاون» معرفی‌ شده اند که به ایجاد بیش از ۴۷ هزار و ۷۰۰ شغل جدید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حجت الله مهدیان»، امروز (پنج شنبه 2 مرداد) در جلسه بررسی عملکرد استان‌ها در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری گفت:   یکی از اصول مورد توجه بانک توسعه تعاون، کمیت و کیفیت در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ادامه داد:  بانک «توسعه تعاون» در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، عملکرد مطلوبی در نظام بانکی کشور داشته است.

وی اضافه کرد: بانک «توسعه تعاون» تنها بانک عامل موفق به اخذ مرحله پنجم بودجه اختصاصی از صندوق توسعه ملی در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری است.

مهدیان از پرداخت چهار هزار میلیارد تومان در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری تا پایان سال 99 خبر داد و بیان کرد: تا پایان تیر امسال در چهار مرحله پیشین طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری، 29 هزار و 696 طرح به بانک «توسعه تعاون» معرفی‌ شده اند که به ایجاد بیش از 47 هزار و 700 شغل جدید شده است.

وی تصریح کرد: اشتغال پایدار روستایی و عشایری از افتخارت نظام بانکی در پی پیروزی انقلاب اسلامی است و بانک توسعه تعاون در این حوزه عملکرد مطلوبی داشته است.

کد خبر 952457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha