خبرگزاری شبستان کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته است/ موافق حمایت بیشتر خبرنگاران رسانه های دینی هستم

منتظری گفت: خبرگزاری شبستان با توجه به رویکرد و عملکرد خود کارنامه موفقی را از خود بر جای گذاشته است.

«غلامرضا منتظری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: خبرگزاری شبستان با توجه به رویکرد و عملکرد خود کارنامه موفقی را از خود بر جای گذاشته است.

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا آنجایی که این خبرگزاری را رصد کردیم شاهد توفیقات این خبرگزاری بودیم و باید حمایت ها از این مجموعه افزایش یابد تا خبرنگاران این مجموعه برای تداوم فعالیت در این عرصه دلگرم شوند.

 

منتظری تأکید کرد: فعالیت های دینی و مذهبی از جاذبه های مادی کمتری برخوردار است و بیشتر جاذبه های معنوی دارد و افرادی که در این عرصه فعالیت می کنند به فعالیت خود عشق می ورزند.

 

وی افزود: برای حمایت بیشتر از این مجموعه و فعالیت های رسانه دینی نظر موافق دارم و نیاز است که بررسی بیشتری صورت بگیرد و به هر نسبتی خبرنگاران از رضایت بیشتری برخوردار باشند و دغدغه زندگی و معیشت ذهن آنها را پر نکند از نظر کمیت و کیفیت شاهد رشد و ارتقای تولیدات و محتواهای آنان خواهیم بود.

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آرامش و آسایش نیاز هر فعالیتی است و وقتی خبرنگاران آسایش و آرامش نداشته باشند و عدم این آرامش و آسایش در تولید کیفیت محصول و خبر ممکن است اثر بگذارد، گرچه اکثریت خبرنگاران ما اینگونه نیستند و با عشق و مسئولیتی که دارند از تمام ظرفیت خود استفاده می کنند.

 

منتظری یادآور شد: متولیان حوزه رسانه وظیفه دارند که زمینه آسایش و آرامش خبرنگاران را با گسترده کردن چتر حمایتی فراهم کنند.

 

وی بیان کرد: برای رسیدگی به مجموعه مشکلات خبرنگاران با اصحاب رسانه نشستی برگزار خواهیم کرد و دغدغه های آنان را احصاء می کنیم و برای رفع مشکلات اصحاب رسانه گام بر می داریم.

 

کد خبر 952547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha