هرگونه حرکت سازنده در بخش آموزش مباحث قرآنی حمایت می شود

حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ با بیان اینکه از هرگونه حرکت سازنده در بخش آموزش مباحث قرآنی حمایت می شود، گفت: برنامه ریزی مدیران موسسات قرآنی استان اصفهان در بخش قابل تحسین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «مهدی اخوان صباغ» طی سفر دو روزه به استان اصفهان ضمن بازدید از مراکز قرآنی استان و بررسی و تحلیل فعالیت آنان و رسیدگی به مشکلات موسسات قرآنی، شهدای مدفون در گلستان شهدای اصفهان، مقبره علامه مجلسی و مزار شهید حججی را زیارت کرد.


رئیس دارالقرآن الکریم کشور در حاشیه این سفر در گفتگو با خبرنگار ما به آمادگی سازمان تبلیغات برای حمایت از طرح های مختلف و ابداعی موسسات قرآنی اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت منابع انسانی و سخت افزاری استان اصفهان، توانایی پیشگامی در بخش آموزش قرآن کریم به اقشار مختلف مردم وجود دارد.


وی گفت: در این بازدید از نزدیک با مسائل و مشکلات موسسات قرآنی آشنا شدیم و فعالیت آنها را ارزیابی کردیم و مفتخریم که استان اصفهان، همواره از استان های پیشرو در حوزه آموزش مباحث قرآنی در سطح کشور محسوب میشود. همچنین برنامه ریزی مدیران موسسات قرآنی استان در بخش مباحث قرآنی قابل تحسین است و ما از هرگونه حرکت سازنده را در این بخش حمایت میکنیم.


اخوان صباغ افزود: امروز آموزش قرآن هم در سطح شهر و هم روستاها و مناطق دور افتاده استان اصفهان با کیفیت مناسب ارائه میگردد و اقشار مختلف مردم از کوچک تا بزرگ از این آموزش ها بهره می برند.


رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور در ادامه گفت: در حال حاضر طرح های متنوع آموزشی در موسسات قرآنی اجرا میشود که اثرات مثبت و حائز اهمیتی دارد.


وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به زندگی سعادتمند باید به سمت آموزش های قرآنی و اجرای آن در سطح زندگی بپردازیم، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی، به عنوان یک نهاد انقلابی باید در راستای توسعه آموزش های تخصصی و کاربردی به مردم که از ضروریات جامعه اسلامی محسوب می شود، هرگونه اقدام لازم را انجام دهد.

 

کد خبر 954201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha