مهارت مؤلفه اصلی در تولید، اشتغال و اقتصاد است

بهشتی اصل گفت: پدیده شگرف مهارت که اساسی ترین موضوع تمامی کشور در حیطه تولید، اشتغال و بطور کل اقتصاد می باشد، در دل مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای متولد شده و شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مرتضی شفیعی» مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی و «احد بهشتی اصل» رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی امروز در جریان دیداری، بر حضور پررنگ دانشگاه فنی و حرفه ای استان در آئینه رسانه های ملی و محلی تأکید کردند.

احد بهشتی اصل در این دیدار عنصر رسانه را شاه کلید اصلی رشد و تعالی مجموعه های انسانی دانست و بر لزوم تعامل بیشتر با رسانه ها جهت آفرینش و بسط پدیده های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تأکید کرد.

وی ادامه داد: پدیده شگرف مهارت که اساسی ترین موضوع تمامی کشور در حیطه تولید، اشتغال و بطور کل اقتصاد است، در دل مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای متولد شده و شکل می گیرد و آبشخور سایر مجموعه های مرتبط با مهارت و فناوری، دستاوردهای این مرکز با سابقه و توانمند در کشور می باشد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی افزود: بیش از نیم قرن است که در دانشگاه فنی و حرفه ای انسانهای بزرگ و بی ادعای زیادی در تربیت تکنسین ها و مهندسان فناور، ماهر و کارآمد مورد نیاز صنایع و مراکز تولیدی تلاش و مجاهدت می کنند، اما آنگونه که شایسته و بایسته است نام، نشان و اقدامات آنها در بستر جامعه بازتاب و انعکاس نمی یابد.

همچنین مرتضی شفیعی در این دیدار با تشریح ساختار سازمانی خانه مطبوعات استان و وجود حساسیت در گزینش و عضوگیری این تشکل، دایره فعالیت خانه مطبوعات را  فراگیر در تمامی زمینه های مطبوعاتی و رسانه ای عنوان کرد.

مدیر خانه مطبوعات استان خاطرنشان کرد: این تشکل رسانه ای تلاش خواهد کرد با تعامل و برقراری ارتباطات بیشتر با دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، انعقاد تفاهم نامه های همکاری و بهره گیری از توان رسانه ای مجموعه تحت مدیریت خانه مطبوعات استان، در انعکاس شایسته و بیش از پیش این مرکز علمی، مهارتی و فناوری نقش آفرینی کند.  

کد خبر 954289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha