دانشکده علوم قرآنی بجنورد بدون نیاز به شرکت در کنکور دانشجو می پذیرد

رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد گفت: این دانشکده در مقطع کارشناسی و بدون شرکت در جلسه آزمون کنکور، دانشجو می پذیرد.

«حجت الاسلام رحیم مهدوی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: دانشکده علوم قرآنی بجنورد از میان تمامی خواهران و برادران علاقه مند به تحصیل در رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی بدون شرکت در جلسه آزمون کنکور و صرفا با سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد.

 

رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد با بیان اینکه تحصیل در این دانشکده رایگان است و پذیرش برای نوبت روزانه انجام می شود، گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس  www.sanjesh.org جهت ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

 

وی افزود: علاقه مندان خواهر و برادر بدون شرایط سنی و با داشتن مدرک دیپلم، پیش دانشگاهی و متوسطه دوم (مقطع دوازدهم) تا پایان مردادماه فرصت ثبت نام دارند.

 

حجت الاسلام مهدوی پور با اشاره به امکانات این دانشکده در بخش رفاهی، آموزشی و فرهنگی به داشتن خوابگاه دانشجویی اشاره کرد و گفت: ارائه وام تحصیلی، سلف سرویس، امکانات ورزشی و مشاوره از جمله امکانات این مجموعه است.

 

وی، کتابخانه تخصصی، اجرای جشنواره های فرهنگی و همچنین اردوهای تربیتی را به دیگر امکانات دانشکده علوم قرآنی بجنورد افزود.

 

رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد اظهارکرد: در حال حاضر 150 دانشجو در رشته های تفسیر قرآن، تربیت معلم قرآن، علوم معارف و قرآن و همچنین علوم قرآن و حدیث گرایش تربیت دبیر و مطالعات قرآن مشغول به تحصیل هستند.

 

 گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 05832289382 و یا 05832289385 تماس بگیرند.

 

 

کد خبر 954320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha