زنده نگاه داشتن غدیر یک وظیفه است

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: زنده نگاه داشتن غدیر یک وظیفه است و اداره ها و مسئولان در حفظ و ترویج اصول غدیر با برگزاری برنامه های دهه «امامت و ولایت» نقش موثری ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «هادی ابراهیمی»، امروز (شنبه 11 مرداد) در نشست شورای فرهنگ عمومی فراشبند ضمن تبریک دهه «امامت و ولایت» گفت: تعیین جانشین برای پیامبر بزرگ اسلام در حفظ دین مبین اسلام نقش موثری داشت.

امام جمعه فراشبند افزود: عید بزرگ «غدیر» تنها مختص شیعیان نیست بلکه به تمامی مسلمانان تعلق دارد و فریاد عدالت خواهی به شمار می رود که در مقابل ظلم می ایستد.

وی اضافه کرد: زنده نگاه داشتن غدیر یک وظیفه است و اداره ها و مسئولان در حفظ و ترویج اصول غدیر با برگزاری برنامه های دهه «امامت و ولایت» نقش موثری ایفا می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای برگزاری این عید بزرگ بیان کرد: با رعایت نکات بهداشتی عید غدیر در فراشبند با شکوه تمام برگزار خواهد شد.

«صادق فروغی» نیز در این نشست گفت: در بحران کرونا برای اشاعه فرهنگ غدیر باید از ظرفیت های فضای مجازی بهره گرفت و دستگاه های دولتی و غیر دولتی باید در این زمینه کوشا باشند.

فرماندار فراشبند تاکید کرد: لازم است تا تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برنامه‌های دهه «ولایت و امامتم رعایت شود و نهادهای فرهنگی فراشبند فعالیت گسترده ای به این مناسبت در فضای مجازی در پیش گرفته اند.

«مهدی محمدی»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فراشبند نیز در این نشست بیان کرد: دهه «امامت و ولایت» فرصت مغتنمی برای هم پس از تبریک فرا رسیدن ایام امامت و ولایت، گفت: امروز برای خنثى کردن نقشه‌های دشمن و تحکیم جایگاه ولایت و وحدت ملی باید به نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه بپردازیم.

گفتنی است به مناسبت دهه «امامت و ولایت»، فضاسازی و آذین‌بندی اداره‌ها، نهادها و معابر شهری، مسابقه کتابخوانی و نقاشی کودک در فضای مجازی، مسابقه دل‌نوشته و ابیات کوتاه ادبی پیرامون امامت و ولایت در فضای مجازی و اهدای جوایز، دعوت از مردم و خیریه‌ها برای اهداء کمک‌های خود به محرومین و نیازمندان شهرستان و ... در فراشبند برگزار می شود.

کد خبر 955796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha