کاهش دما در گلستان/ پیش بینی وزش باد شدید با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت

رحمان نیا از ورود سامانه بارشی به استان گلستان و کاهش ۷ درجه ای دمای هوا خبر داد و گفت: وزش باد شدید و وقوع رگبار و رعد برق دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا رحمان نیا» صبح امروز (دوشنبه 13 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با نزدیک شدن سامانه بارشی شاهد تغییر و تحولات در سطح استان هستیم که این تغییرات از شب گذشته در استان در بخش های کوهستانی و کوهپایه ای اتفاق افتاده است.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: انتظار داریم از بعد ازظهر و اوایل شب با رسیدن امواج اصلی سامانه شاهد رگبار و رعد برق و وزش شدید باد و همچنین مواج شدن دریا باشیم.

 

رحمان نیا ابراز داشت: این وضعیت تا فردا تداوم خواهد داشت و با توجه به اینکه پیش بینی می شود بارش های نقطه ای را نیز در سطح استان داشته باشیم وقوع آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

 

وی افزود: در مناطق کوهپایه ای بالا آمدن آب رودخانه ها را پیش بینی می کنیم و شهروندان در این مدت از نزدیک شدن به رودخانه ها خودداری کنند.

 

کارشناس هواشناسی گلستان بابیان اینکه سرعت وزش باد براساس فعالیت این سامانه تا 60 کیلومتر پیش بینی می شود، بیان کرد: فعالیت این سامانه تا روز چهارشنبه افزایش خواهد یافت و دمای هوا نیز از امروز تا روز چهارشنبه پنج تا هفت درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
 

 

کد خبر 956393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha