اشتغال و رفع مشکل بیکاری مهم ترین مشکل شهرستان هلیلان است

فرماندار شهرستان هلیلان گفت: اشتغال و رفع مشکل بیکاری مهم ترین مشکل شهرستان هلیلان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «سعید شهبازی» در  اولین نشست شورای اشتغال شهرستان هلیلان اظهار کرد: خوشبختانه در هلیلان طرح های خوبی در دست اجرا است به نحوی که امروز هلیلان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است که این اتفاق مهم  توجه ویژه مسئولین به این شهرستان محروم را می رساند.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری بعنوان اصلی ترین معضل شهرستان، افزود: یکی از اولویت های اصلی ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم قطعا سایر مشکلات شهرستان نیز خود به خود حل خواهد شد. 

 

 فرماندار هلیلان در ادامه با اشاره به اهمیت ونقش دستگاه های اجرایی  در توسعه شهرستان گفت: با توجه به نیاز شهرستان هلیلان به توسعه، نقش این ادارات به خصوص بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت وتاثیر گذاری آنها بر روی توسعه شهرستان بویژه بخشهای مختلف کشاورزی، صنعت و مشاغل زود بازده و... بسیار زیاد می باشد.

 

وی بیان کرد: توسعه شهرستان بدون همکاری وتعامل این نهادها امکانپذیر نیست. 

 

شهبازی در ادامه با تاکید بر لزوم توسعه  اشتغال روستایی در روستاهای شهرستان، افزود: توسعه اشتغال روستایی یکی از مهم ترین راه حل های رفع مشکل اشتغال در شهرستان است.

 

مشاور استاندار ایلام در حوزه محرومیت زدایی در ادامه این جلسه اشتغال گریزی را یکی از مشکلات شهرستان نوپای هلیلان دانست و ابراز امیدواری کرد که با تلاش بیشتر در آینده نزدیک شاهد خدمات بسیار خوبی به مردم شریف این شهرستان باشیم.

 

ضیاء رضایی در ادامه خواستار همکاری و تلاش هر چه بیشتر دستگاه های اجرايي در زمينه ايجاد فرصت هاي شغلي جديد در اين شهرستان شد و بر شناسايي ظرفيت ها و ايجاد زمينه مناسب براي مشاغل بومي تاکيد کرد.

کد خبر 957278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha