رسانه های دینی در جهت ارتقای فرهنگ تلاش کنند

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه رسانه های دینی در جهت ارتقای فرهنگ تلاش کنند، گفت: رسانه های دینی نباید فرهنگ دینی و انقلابی را به فراموشی بسپارند و از خبرنگاران درخواست داریم تمام همت خود را در جهت ترویج فرهنگ دینی در جامعه به کار ببرند.

حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم اظهار داشت: رسانه ها به خصوص رسانه های دینی نقش مؤثر و مهمی در زمینه فرهنگ جامعه بر عهده دارند.

 

امام جمعه فردوس با بیان اینکه رسانه های دینی باید در جهت ارتقای فرهنگ دینی تلاش کنند، افزود: از خبرنگاران درخواست داریم که فرهنگ دینی و انقلابی را به فراموشی نسپارد و در جهت ترویج و گسترش این فرهنگ در جامعه تمام همت خود را به کار ببرند چرا که می توانند باعث پیش برد اهداف انقلاب اسلامی شوند. 

 

وی با اشاره به اینکه عموم مردم به خصوص رسانه های دینی وظیفه دارند به مقابله با تهاجم های فرهنگی بپردازند، ادامه داد: مساجد هم رسانه های قوی هستند که ائمه جماعات باید در جهت گسترش فرهنگ دینی تلاش بیشتری کنند تا کشور در زمینه مسائل فرهنگی رشد فزاینده ای داشته باشد. 

 

حجت الاسلام بابایی در خصوص خبرگزاری شبستان اظهار کرد: خبرگزاری شبستان به عنوان یک رسانه دینی و مسجدی مطرح است و توانسته به خوبی عمل کند. این خبرگزاری همواره به دنبال ترویج و گسترش مسائل دینی و انقلابی در جامعه است.

 

امام جمعه فردوس با بیان اینکه تبلیغ کردن فرهنگ دینی و اسلامی در فضای مجازی بسیار تاثیرگذار است، افزود: فضای مجازی در این زمان به دلیل شیوع ویروس کرونا می تواند نقش مؤثری در ترویج فرهنگ دینی بین جوانان داشته باشد و رسانه های دینی باید با استفاده از ابزار هنر به ترویج فرهنگ دینی در فضای مجازی بپردازند.

کد خبر 958203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha