رسانه‌های دینی در خط مقدم مقابله با تهاجمات فرهنگی و تبلیغات بیگانگان قرار دارند

احمدی رسانه‌های دینی را در خط مقدم مقابله با تهاجمات فرهنگی و تبلیغات بیگانگان دانست و گفت: با وجود حجم بسیار زیاد تبلیغات رسانه‌های بیگانه، وظیفه رسانه‌های دینی مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

«شاپور احمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک عید غدیر و روز خبرنگار با اشاره به نقش و رسالت رسانه‌های دینی در جامعه اظهار کرد: رسانه‌های دینی در جامعه با توجه به هجمه و بمباران تبلیغاتی بنگاه‌های سخن‌پراکنی دشمنان دین و اسلام با تمرکز بر شیعه اسلام ناب محمدی می‌توانند نقش بسیار تاثیرگذار و بی‌بدلیل را ایفا کنند.

 

فرمانده سپاه آبادان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون خبرگزاری شبستان توانسته این نقش را به خوبی ایفا کند و در جامعه تاثیر گذار باشد افزود: امیدواریم این خبرگزاری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و زنده نگه‌داشتن و نشر ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی تلاش مضاعف‌تری از خود برجای گذارد.

 

وی به نقش رسانه‌های دینی در بحث تهاجمات فرهنگی و تبلیغات دشمنان در دین‌گریزی اشاره کرد و اذعان داشت: با وجود حجم بسیار زیاد تبلیغات رسانه‌های بیگانه، وظیفه رسانه‌های دینی مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

 

احمدی رسانه‌های دینی را در خط مقدم مقابله با تهاجمات فرهنگی و تبلیغات بیگانگان دانست و تاکید کرد: امروزه دنیا، دنیای رسانه است و فضای مجازی نیز به عرصه نبرد و زد و خورد جدی میان دین‌گرایان و دین‌ستیزان تبدیل شده، لذا عرصه واقعی جنگ امروز در بحث مسائل فرهنگی و دینی در دنیای مجازی و رسانه‌ها قرار دارد؛ رسانه‌ها به عنوان خاکریزهای ابتدایی نبرد واقعی امروز در بین دین و کفر قرار دارند.

 

وی به ایفای نقش رسانه‌های دینی و جوانان در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: از طرفی با توجه به روحیه حقیقت‌جویی، کنجکاوی و هیجان جوانی و از سوی دیگر سواد رسانه‌ای که در میان جوانان و نوجوانان وجود دارد خوشبختانه جوانان ما ارتباط بسیار خوب و تنگاتنگی با دنیای رسانه‌ها دارند، لذا این ارتباط می‌توانند دو سویه باشد چرا که هم می‌تواند در پیروزی جریان انقلابی و دینی این جنگ تاثیرگذار باشد و هم چنانچه خوب اداره و مدیریت نشود و عرصه برای رسانه‌های غیردینی خالی شود قطعا می‌تواند تاثیر معکوس داشته باشد.

 

فرمانده سپاه آبادان اماکن دینی را از ظرفیت‌های فرهنگی جامعه اسلامی بر شمرد و یاد آور شد: قشر جوان و نوجوان ما باید این ظرفیت‌های فرهنگی را بشناسند، چرا که اگر رسانه‌های دینی نتوانند این ظرفیت‌های فرهنگی مثبت ما را به نسل حاضر و آینده معرفی کنند قطعا ظرفیت‌های فرهنگی منفی از سوی رسانه‌های دشمن به جوانان و نوجوانان ما منتقل می‌شود و تاثیرات مخربی را بر جای خواهند گذاشت.

 

کد خبر 958225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha