فعالیت‌های دینی خبرگزاری شبستان اثرگذار و متعهدانه است

موسوی به نقش رسانه‌های دینی در مقابله با تهاجم فرهنگی و تبلیغات بیگانگان در دین‌گریزی نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های دینی خبرگزاری شبستان در جامعه اثرگذار و متعهدانه است.

«سید زین‌العابدین موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک روز خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی و همچنین تبریک عید غدیر به شیعیان جهان اظهار کرد: رسانه‌های دینی باید رسالت‌های دینی که بر عهده آنها گذاشته را به نحو احسن انجام دهند‌.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان افزود: رسانه‌های دینی نقش بسیار مهمی در معرفی دستاوردهای دینی دارند، همچنین انعکاس خدماتی که دین ارائه می‌دهد و نیازهای معنوی انسان‌ها به دین را بر عهده دارند.

 

وی اضافه کرد: همانگونه که ما همیشه می‌گوئیم امانت باید به دست امانت‌دار سپرده شود، رسانه‌های دینی نیز امانت‌دار دین هستند و افرادی که دغدغه مسائل دین را دارند این فعالیت را انجام می‌دهند.

 

موسوی تصریح کرد: با توجه به اینکه جامعه ما یک جامعه دینی است نیازمند انسان‌های متعهد، کارشناسان دین، خبرنگاران و یا افرادی که در رسانه‌های دینی فعالیت دارند هستیم؛ نظام اسلامی ما یک نظام دینی است، لذا باید همه افرادی که می خواهند در رابطه با این نظام اسلامی قلم بزنند حتما رسالت و مسئولیت دینی داشته باشند و در این خصوص بزرگان ما نیز در این خصوص تکالیف یک فرد دینی را به خوبی تعیین کرده‌اند‌.

 

وی به نقش رسانه‌های دینی در مقابله با تهاجم فرهنگی و تبلیغات بیگانگان در دین‌گریزی نیز اشاره کرد و اذعان داشت: قطعا افرادی که در رسانه‌های دینی فعالیت دارند و مسئولیت خود را به نحو احسن انجام می‌دهند در برابر تهاجمات بیگانگان و افرادی که دین‌گریز هستند و می‌خواهند به نظام ما لطمه وارد کنند نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کنند. 

 

فرماندار ویژه آبادان خاطر نشان کرد: اکنون جنگ سرد است و قطعا رسانه‌های دینی می‌توانند تکلیف خود را بهتر انجام دهند  و در این مسیر دشمنان را ناکام بگذارند.

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های دینی خبرگزاری شبستان اثرگذار و متعهدانه است ابراز کرد: خوشبختانه افرادی که در این خبرگزاری فعالیت می‌کنند همگی مومن، متعهد و دین‌دار هستند و این رسانه تاکنون متعهدانه بوده تاثیر خوبی در جامعه از خود بر جای گذاشته است که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

موسوی یاد آورشد: ما نیز از عملکرد خبرگزاری شبستان در انتشار و انعکاس اخبار حوزه‌های مختلف شهرستان آبادان رضایت کامل داریم و امیدواریم این خبرگزاری تکالیف دینی خود را همانگونه که ادعا دارند به همین نحو انجام دهند.

 

کد خبر 958228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha