توزیع ۹۵۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان به همت کانون «پیمان غدیر»

پاشه از توزیع ۹۵۰ پرس غذای گرم به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» خبر داد که همزمان با روز عید سعید غدیر خم میان نیازمندان توزیع شد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به طرح «ضیافت علوی» در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم همزمان با عید سعید غدیر خم، گفت:  امسال به دلیل شرایط کرونایی، برگزاری جشن عید غدیر در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» که به صورت گسترده برگزار می شد، لغو و به صورت مجازی برنامه ای به این منظور به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم افزود: مطابق سال های گذشته برنامه اطعام روز عید غدیر نیز در برنامه های این کانون فرهنگی و هنری بود که این برنامه با پخت و توزیع غذای گرم میان نیازمندان امسال نیز انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه در روز عید غدیر امسال تعداد 950 پر غذای گرم به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» تهیه شد، عنوان کرد: این تعداد غذا به همت خیران و نیکوکاران و تلاش اعضای کانون میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت توزیع شد.

 

پاشه با اشاره به اینکه این برنامه در راستای اجرای طرح «مواسات و همدلی» به اجرا در آمده است، خاطرنشان کرد: در این راستا طرح قربانی مشارکتی در چند مرحله به اجرا در آمده و توزیع بسته های معیشتی نیز در دستور کار کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» قرار داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» در پایان با قدردانی از تلاش و همت اعضای این کانون در برگزاری برنامه های عید غدیر و فعالیت در راستای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه، تصریح کرد: تلاش خیران و نیکوکاران در تامین هزینه تهیه بسته های معیشتی، قربانی مشارکتی، ضیافت اطعام و... ستودنی بوده و از آنها قدردانی می شود.

کد خبر 958613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha