امام موسی کاظم(ع) اسوه صبر و استقامت هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امام موسی کاظم(ع) اسوه صبر و استقامت هستند، گفت: این امام همام همواره جریان ساز بودند.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ظهار داشت: سیره هر کدام از اهل بیت(ع ) متفاوت بوده به طور مثال امام حسین(ع ) با قیام، امام حسن(ع ) با صلح، امام باقر و امام صادق(ع ) با علم شان شناخته شدند و امام کاظم(ع) نیز دوران مدیریتی مختص به خود را داشتند.


وی افزود: امام موسی کاظم(ع) با وجود زندانی شدن از امور جامعه غافل نشدند و علیه حکومت به مبارزه برخاستند.


 این کارشناس مسائل دینی گفت: حکومت می دانست که اگر امام کاظم(ع ) میان مردم باشد فروپاشی آنها حتمی است برهمین مبنا فریادهای امام کاظم علیه ظلم و استبداد سبب زندانی شدن آن امام همام شد.


 حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: با درس گرفتن از سیره امام کاظم(ع ) درمی یابیم اگر زندانی هم شویم باید حرف حق را بزنیم و علیه استکبار بایستیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین امام جامعه باید منویات مد نظر اسلام را به مردم منتقل کرده و جریان‌سازی کند.


حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: امام موسی کاظم(ع) امام جریان‌ساز بودند و در واقع عده ای به واسطه آن امام بزرگوار و جریان انقلابی با وجود اینکه در غفلت به سر می‌بردند در رکاب آن امام بزرگوار قرار گرفتند.

کد خبر 959007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha