کمک های مومنانه یک صدقه جاریه برای سلامت جامعه است

حجت الاسلام اسدی با اشاره به اینکه برکات معنوی کمک های مومنانه را در مرحله اول همه شاهد بودیم، گفت: این کمک های مومنانه یک صدقه جاریه برای سلامت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محمدباقر اسدی» امروز (21 مرداد) در مراسم توزیع 114 بسته مواد غذایی تهیه شده توسط کارکنان نیروی انتظامی خراسان جنوبی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با بیان اینکه خداوند اجر کسانی که احسان بکنند را ضایع نمی کند، گفت: خیلی ها هستند که کارهای خوبی انجام می دهند اما با ریا کاری و برنامه های دیگر، آن را ضایع می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه عملی ماندگار خواهد شد که رنگ الهی به خود بگیرد، افزود: چنانچه بخواهیم عمل ما رشد کند و نمود داشته باشد باید فرد علم، دوستی، دشمنی اش، کارش و گفتار و کردارش برای خدا باشد.

 

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه باعث شد تا چند روزی غم و انده از دل خیلی از خانواده ها برود، اظهار داشت: اینگونه کمک ها به دلیل اینکه دعای خیر محرومان را به همراه دارد، در تمام ابعاد زندگی افراد تاثیر می گذارد.

 

حجت الاسلام اسدی بالاترین درجه ایمان را در اخلاص عنوان کرد و با بیان اینکه عمل خالص انجام دادن از خود عمل بیشتر ارزش دارد، گفت: بالاترین مقام یک انسان رسیدن به قرب الهی است.

 

وی یکی از اثرات کمک مومنانه را افزایش عمر دانست و گفت: علاوه بر این خدمت رسانی به محرومان پاداش آن در دنیا و آخرت خیلی زود به انسان می رسد.

 

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه کتمان صدقه، کتمان درد و مصیبت و گرفتن دست نیازمندان به خصوص اقوام و خویشان را از کارهای پربرکت و دارای اجر و پاداش بالا عنوان کرد و گفت: همین کمک های مومنانه بود که سبب کنترل ویروس کرونا در کشور شده است.

 

حجت الاسلام اسدی با اشاره به اینکه برکات معنوی کمکهای مومنانه را در مرحله اول همه شاهد بودیم، گفت: این کمک‌های مومنانه یک صدقه جاریه برای سلامت جامعه است.

 

وی تاکید کرد: برای ایمن ماندن از بلایا و بیماری های اینگونه، هر روز صدقه بدهید، چرا که صدقه خیلی از گرفتاری ها را حل می کند.

 

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه آن دسته از افرادی که توانایی مالی خوبی دارند، باید در صدقه دادن دست و دل باز باشند، گفت: انسان موقع صدقه دادن باید خود را جای نیازمندان بگذارند که چنانچه شرایط آن ها را داشت چه حس و حالی می داشت.

 

مجموعه نیروی انتظامی خراسان جنوبی در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه 114 بسته مواد غذایی به ارزش حدود 35 میلیون تومان تهیه کرده که قرار است بین نیازمندان توزیع شود.

 

نیروی انتظامی استان در مرحله اول این رزمایش نیز بعد از استان تهران، دومین استان کشور در زمینه جمع آوری کمک های نیروهایش برای تهیه بسته های مواد غذایی برای محرومان بود.

 

 

 

کد خبر 959340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha