نقش موثر رسانه‌های دینی در  برطرف شدن غبار شبهات از سوی دشمنان نظام / خبرگزاری شبستان رسانه‌ای متعهد و بصیرت افزا است

ویسکرمی با اشاره به نقش تاثیرگذاری رسانه های فعال در عرصه دین، گفت: خبرگزاری شبستان نسبت به ارزش های انقلاب درمند و پیگیر مشکلات مردم است.

« مهرداد ویسکرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اینکه مبنای حکومت جمهوری اسلامی ایران، دین و لایت است، اظهار داشت: رسانه های دینی و مذهبی می توانند در تحقق اهداف حکومت اسلامی نقش مهمی داشته باشند.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رسالت مهم رسانه های فعال در حوزه دین، افزود: یکی از کارکردهای مهم رسانه، آموزش، تبلیغ و ترویج پیام های دینی و اخلاقی در جامعه است.

 

وی خاطرنشان کرد: رسانه دینی باید بستر لازم را برای حرکت مردم در مسیر دین و بیداری اسلامی و آشنا نمودن مردم با احکام اسلامی و معارف الهی فراهم نماید.

 

فعالیت در عرصه رسانه های دینی نیاز به نیت و انگیزه الهی دارد

 

ویسکرمی با اشاره به اینکه در حیطه فعالیت رسانه های دینی جذابیت مالی کمتر است، خاطر نشان کرد: کار کردن در این حیطه با توجه به سختی های مختلف موجود در مسیر حرکت، نیاز به نیت و انگیزه الهی دارد.

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  برای فعالیت در عرصه دین باید حتما خودسازی و مطالعه مورد توجه قرار گیرد.

 

ترویج اخلاق مورد توجه رسانه های دینی قرار گیرد

 

وی با اشاره به اهمیت توجه رسانه های فعال در حوزه دین به ترویج اخلاق، گفت: رسانه های حوزه باید داشتن نیت الهی و توجه به کیفیت را مورد توجه قرار دهند.

 

ویسکرمی با بیان اینکه بعد از اخلاق باید هدایت مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: هدایت باید تدریجی و با کیفیت باشد.

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پرهیز از شلوغ کاری و تلاش غیراصولی برای جذب مخاطب، خاطرنشان کرد: در این مسیر باید صبور بود و از بی مهری ها دلسرد نشد.

 

فعالان رسانه های دینی آگاهانه و مستمر در راستای اهداف متعالی دین تلاش کنند

 

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فعالان رسانه های دینی با خدا معامله می کنند، اظهار کرد: برای معامله با خداوند باید دلسرد نشد و آگاهانه و مستمر برای رسیدن به اهداف متعال این عرصه تلاش کرد.

 

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان، گفت: امروز دشمنان با اختصاص بودجه های کلان در راستای دور کردن نسل جوان ما از فرهنگ ناب  سالم اسلامی هستند.

 

ویسکرمی ابراز کرد: رسانه های دینی باید در راستای مقابله با توطئه های دشمنان و برطرف شدن غبار شبهات تلاش کنند.

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی  افزود: رسانه های دینی باید با صبر و شکیبایی و به صورت مستمر در  راستای  پاسخ گویی به شبهات و آگاهی بخشی به آحاد مردم بویژه نسل جوان و نوجوان تلاش کنند.

 

ویسکرمی در ادامه با اشاره به فعالیت خبرگزاری شبستان در حوزه دین و فرهنگ، گفت: خبرگزاری شبستان دردمند نسبت به ارزش های انقلاب و پیگیر مشکلات مردم است.

 

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خبرگزاری شبستان رسانه ای فعال، متعهد و بصیرت افزا است که در راستای آگاهی بخشی به مردم، اشاعه ارزش های انقلاب و رفع مشکلات مردم تلاش می کند.

 

کد خبر 959654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha