پویش ملی مباهله اجرا می شود

خانزاده از اجرای پویش ملی مباهله در قالب تولید محتوای دیجیتال و به همت ستاد مردمی بزرگداشت مباهله خبر داد.

«علی خانزاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: پویش ملی مباهله برای اولین بار در حوزه تولید محتوای دیجیتال برگزار می شود.

 

دبیر کارگروه فضای مجازی بزرگداشت ستاد ملی مباهله افزود: پویش ملی مباهله در سه قالب عکس ( عکس نوشته و پوستر)، ویدئو ( انیمیشن و موشن گرافی)، پادکست ( سخنرانی های کوتاه، مداحی و تلاوت های کوتاه با موضوع مباهله) جهت انتشار در فضای تهیه شده است.

 

وی افزود: فعالان و علاقه مندان عرصه فضای مجازی و تولید محتوا می توانند در این پویش ملی مباهله شرکت کنند و تولیدات محتوایی خود را تا اول ماه محرم مصادف با ۳۱ مرداد ماه سال جاری به آدرس mobahele.com ارسال نمایند.

 

خانزاده خاطرنشان کرد: فعالان فضای مجازی می توانند محتوای تولید شده را در شبکه های اجتماعی متعلق به خود نظیر اینستاگرام با سه هشتک « #مباهله »، « #مباهله_مباهات_پیامبر»، «#مباهله_روز_شکوه_اسلام» بارگزاری و منتشر کنند.

 

دبیر کارگروه فضای مجازی بزرگداشت ستاد ملی مباهله یادآور شد: پویش ملی مباهله به همت ستاد مردمی بزرگداشت مباهله برگزار می شود.

 

خانزاده خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به پویش ملی مباهله بررسی می شود و از آثار برگزیده روز ۱۷ ربیع الاول همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) تجلیل خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 959799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha