مقاومت کشورهای اسلامی برگرفته از سیره امام حسین(ع) است

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه بهترین الگو برای همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان در برابر استکبار جهانی امام حسین(ع) است، گفت: مقاومت مردم در منطقه همه مدیون امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی اظهارداشت: در آستانه ماه محرم هستیم و بهترین الگو برای همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در برابر استکبار جهانی امام حسین(ع) است.

 

امام جمعه فردوس بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از سیره اهل بیت (ع) به خصوص امام حسین(ع) به رهبری امام خمینی (ره) همه اقشار جامعه به خصوص جوانان را به سمت جبهه‌های حق علیه باطل گسیل و با جان فشانی از انقلاب و اسلام دفاع کردند.

 

وی با بیان اینکه مقاومت در برابر ظلم از زمان پیامبر گرامی اسلام (ص) شروع شد، ادامه داد: ایشان 13 سال در برابر طاغوطیان آن زمان مقاومت کردند تا اسلام را به جهان صادر کنند.

 

حجت الاسلام بابایی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما برگرفته از انقلاب و قیام امام حسین(ع) در سال 61 هجری قمری است، افزود: هه پیروزی ها و اتفاقاتی که از قبل انقلاب و بعد آن به رهبری امام خمینی(ره) و بعد از آن با هدایت‌های مقام معظم رهبری در کشور و حتی جهان و منطقه رخ داد مدیون مقاومت رزمندگان است.

 

وی بایان داشت: مقاومت و پیروزی های 33 روزه حزب الله لبنان، مردم مظلوم فلسطین، یمن، افغانستان، عراق و سوریه در برابر استکبار جهانی برگرفته از سیره اهل بیت (ع) به خصوص امام حسین(ع) است.

 

وی با بیان اینکه افول آمریکا در سطح جهان اتفاق افتاده است و این برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: هفته مقاومت را به جامعه جهانی مسلمین تبریک گفته و امیدواریم شکست آمریکا نیز به زودی محقق شود.

 

 

 

کد خبر 959950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha