دشمنان ایران در تلاش برای حمله به مقدسات هستند

امام جمعه شیروان گفت: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران در تلاش برای حمله به مقدسات و ایجاد شیطنت و نارضایتی عمومی در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «حجت الاسلام حسین تکمیلی» پنج شنبه بیست و سوم مردادماه در همایش فعالان فرهنگی شیروان با بیان اینکه دشمنان ایران در تلاش برای حمله به مقدسات هستند، اظهار داشت: به همین دلیل از صدا و سیما و تمامی رسانه ها و مطبوعات انتظار داریم که برای آگاهی بخشی هرچه بیشتر به مردم تلاش کنند.

 

 

امام جمعه شیروان بیان کرد: امسال هم دشمن چون گذشته برای موضوع عزاداری اهل بیت برنامه ریزی می کند.

 

 

حجت الاسلام تکمیلی با توجه به شرایط فعلی و حساس بودن برگزاری مراسم محرم در سال جاری عنوان کرد: باید به گونه ای شرایط را پیش ببریم که هم عاشقان اهل بیت با حفظ پروتکل ها عزدارای سیدالشهدا را داشته باشند و هم دشمن سوء استفاده نکند.

 

 

فرماندار شیروان هم گفت: با توجه به شیوع کرونا برای حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از آن، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ایام محرم ضروری است.

 

«امین رضا مرآتی» اظهار داشت: اولویت و دغدغه تمامی مسئولان حفظ سلامت مردم است که مبنا رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری خواهد بود.

 

فرماندار شیروان گفت: تاثیر منفی ویروس کرونا بر مناسبات اجتماعی و مناسک دینی بر هیچ کس پوشیده نیست که ما با دو امر متضاد روبرو هستیم چون از طرفی مناسک دینی در اجتماع عظمت می یابد و از سویی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا باید از تجمع پرهیز کرد.

 

 

مرآتی با بیان اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا جز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی محقق نمی شود، افزود: همه ما پای منابر و روضه های امام حسین(ع) بزرگ شده ایم ولی امسال باید با توجه به شرایط ویژه جامعه در حفظ سلامت را پیش از گذشته داشته باشیم.

 

 

نماینده عالی دولت در شیروان گفت: همچنین شهرداری ها نسبت به فضاسازی سطح شهرها متناسب با ایام سوگواری محرم اقدام کنند.

 

 

 

کد خبر 960160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha