جایزه بنیاد البرز به سه نخبه از خراسان رضوی اهدا شد

همایش ملی نخبگان پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز با توجه به شیوع ویروس کرونا، از طریق ارتباط تصویری زنده، همزمان با تهران و سایر استان ها، در مشهد برگزار و جایزه بنیاد البرز با حضور مدیرکل اوقاف خراسان رضوی به ۳ نخبه این استان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، همایش ملی نخبگان پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز امروز(۲۸ مرداد) با توجه به شیوع ویروس کرونا، از طریق ارتباط تصویری زنده، همزمان با تهران و سایر استان ها، در مشهد برگزار و جایزه بنیاد البرز با حضور مدیرکل اوقاف خراسان رضوی به ۳ نخبه این استان اهدا شد.

 

حجت الاسلام «محمد حسین موسوی مهر» طلبه برتر و  دارای 8 مقاله معتبر علمی و مدرس عالی فقه و اصول، حجت الاسلام «سید محسن مرتضوی» طلبه برتر و مستعد برتر اموزش و دارای 6 عنوان کتاب، پژوهشگر برتر و «محمد حسین سلیمانی» تدوین و تالیف 5 جلد کتاب و دانشجوی برتر دانشگاه در سالهای 97 و 98 تقدیر شد.

 

در این مراسم از 58 نخبه از 18 استان تقدیر شد و در استان خراسان رضوی جایزه بنیاد البرز با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی به 3 نخبه این استان  اهدا شد.

 

گفتنی است مرحوم حسین علی البرز موسس بنیاد فرهنگی البرز سال 1342 این بنیاد را تاسیس و در راستای حمایت و تجلیل از نخبگان و پژوهندگان ایرانی، جایزه نقدی بنیاد البرز را اعطا می کند.

کد خبر 961939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha