عملکرد کادر درمان شیراز در مقابله با کرونا در تاریخ جاودانه خواهد ماند

اسکندرپور گفت: تقارن ماه محرم با روز پزشک، تداعی ایثارگری ابا عبدالله (ع) و کادر درمان است و عملکرد کادر درمان شیراز در مقابله با کرونا در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (شنبه 1 شهریور) در دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بیمارستان «شهید فقیهی» شیراز گفت: تقارن ماه محرم با روز پزشک، تداعی ایثارگری ابا عبدالله (ع) و کادر درمان است.

شهردار شیراز افزود: کادر درمان شیراز در مقابله با کرونا اقدامات موثر و ماندگاری به انجام رسانده اند که در تاریخ جاودانه خواهد ماند و بر افتخارات فارس در حوزه ارائه خدمات پزشکی افزوده است

وی اضافه کرد: توانمندی استان فارس در حوزه پزشکی شهرت جهانی دارد و در دیدار با مدیریت شهری با همتایان خارج از کشور نیز مطرح می شود.

اسکندرپور تصریح کرد: شیراز در اعمال روش های مقابله با کرونا پیشتاز بود که از نمونه آن می توان به تعطیلی مترو و اتوبوسرانی اشاره کرد که با همکاری مردم فرهنگ دوست شیراز با اعتراضی نیز مواجه نشد.

«مهرزاد لطفی» نیز در این دیدار گفت: اقدامات شورای شهر و شهرداری شیراز در مبارزه با کرونا در کشور بی‌نظیر بوده است و کنترل فاصله‌گذاری، ضدعفونی معابر و اماکن و ... از نمونه های آنهاست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: علیرغم قرار داشتن شیراز در وضعیت قرمز، بیشترین تست کرونا و بیماریابی در این شهر انجام شده است و کمترین مرگ و میر ناشی از کرونا را در کشور به خود اختصاص می دهد.

وی تاکید کرد: ذکر شدن نام شهرهای تهران و شیراز در پیام روز جهانی پزشک توسط رئیس سازمان بهداشت جهانی، گویای جایگاه شیراز در حوزه سلامت و مایه مباهات است.

کد خبر 963367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha