​ایجاد تجمع و ستاد در مرحله دوم انتخابات مجلس ممنوع است/ مشارکت ۳۵۰۰ عوامل اجرایی در انتخابات مرحله دوم غرب گلستان

چراغعلی گفت: ایجاد تجمع و ستاد در مرحله دوم انتخابات ممنوع است و داوطبان راه یافته به مرحله دوم می توانند از ظرفیت رسانه های رسمی و ملی استفاده کنند.

«عبدالرضا چراغعلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت:  آخرین نشست تخصصی در خصوص برگزاری مرحله دوم انتخابات در غرب استان گلستان با حضور استاندار و اعضای هیئت نظارت و فرمانداران حوزه انتخابیه غرب استان در روز  گذشته تشکیل شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: در این جلسه به جزئیات مسئله انتخابات در تاریخ  21 شهریور پرداخته شد و تأکید شد که با توجه به رعایت ضوابط و مقررات به موضوع شیوع ویروس کرونا و الزامات آن توجه شود تا سلامتی مردم را ضمانت کنیم و مشکلی برای رأی دهندگان ایجا نشود.

 

چراغعلی یادآور شد: برنامه ریزی برای مکان قرارگیری صندوق در مکان باز و یا استفاده از مکان های با هوادهی مناسب انجام شد و تأکید ما بر این است که در روز انتخابات از ازدحام جمعیت جلوگیری شود و رأی دهندگان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی با بیان اینکه به دو نامزد انتخابات در حوزه غرب استان گلستان تذکرات لازم برای رعایت مقررات و قوانین داده شد، خاطرنشان کرد: به نامزدهای انتخاباتی تأکید کردیم که اجازه برگزاری تجمع و ایجاد ستاد انتخاباتی را ندارند و این موضوع ممنوع است و می توانند برای تبلیغات از ظرفیت صدا و سیما و رسانه ملی استفاده کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان متذکر شد: بیش از سه هزار و 500 نفر مسئولیت برگزاری انتخابات در چهار شهرستان کردکوی، بندرگز، و گمیشان و بندرترکمن را در دوره دوم انتخابات برعهده دارند.

 

چراغعلی با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات استعلام هویت افراد به صورت الکترونیکی با توجه به دستگاه هایی که در اختیار داریم انحام می شود، بیان کرد: وزارت کشور آمادگی خود را برای انتخابات تمام الکترونیک اعلام کرده است ولی هنوز این مهم از سوی شورای نگهبان تأیید نشده است.

 

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان عضو ستاد انتخابات و مسئولان بهداشت در شهرستان ها تمامی مأموریت مربوط به تست سلامت و کنترل های لازم بهداشتی برای رأی گیری را انجام می دهند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

 

 

کد خبر 963785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha