رسانه ها فعالیت های تاثیرگذار مبارزه با فساد دستگاه قضا را تبیین کنند

دهقانی فیروز آبادی با اشاره به تلاش دستگاه قضا در جهت مبارزه با فساد گفت: رسانه ها فعالیت های مقابله با فساد دستگاه قضا را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حسین دهقانی فیروز آبادی» صبح امروز در بازدید از انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد گفت: یکی از برنامه های سطح قوه قضائیه با مدیریت ریاست قوه قضائیه که در سطح کلان شکل گرفت، توجه به تفکرات عمومی، مردم و جامعه بود.

معاون منابع انسانی دادگستری یزد تصریح کرد: این رویکرد باید به شکل های مختلف دنبال شود که شکل گیری تشکل های مردمی، جلسات با نخبگان از جمله این اشکال است.

وی افزود: ارتباط با مردم و افکار عمومی و توسعه سرمایه های اجتماعی یکی از تاکیدات در استان ها است و امسال علی رغم همه مشکلات دستگاه قضا توانست نگاه ها را تغییر دهد.

دهقانی فیروزآبادی گفت: رسانه ها می توانند منشا تحولات شوند و اعتقاد داریم که ضمانت اجرایی اجتماعی امری مهم است و هر نهاد و هنجاری که بخواهیم در جامعه نهادینه شود باید ضمانت اجرایی شود که ضمانت اجرایی اجتماعی می تواند امر مهمی باشد زیرا می تواند از بسیاری از مشکلات پیگیری کند.

معاون منابع انسانی دادگستری یزد بیان کرد: ما با این ایده برای اولین بار در کشور در سال 98 اولین جلسه نقد آرا را برگزار کردیم و سعی کردیم مشارکت مردمی را در رصد خدمات قضایی داشته باشیم.

دهقانی فیروزآبادی بیان کرد: ما اگر بخواهیم موفق شویم به تنهایی نمی توانیم اما در این مسیر باید همه گروه های اجتماعی کمک کنند و در این مسیر رسانه نقش مهمی دارد.

وی گفت: اخلاق و نظم عمومی برای ما امری مهم است و در این راستا نیز قضات ما در مقابل برخی توافق های به اصطلاح مشروع ایستادند.

معاون منابع انسانی دادگستری یزد بیان کرد: مبارزه با قراردادهای نامشروع امری مهم بود که کمتر رسانه ها به آن پرداختند اما باید این برنامه ها را به خوبی پررنگ کنند.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: تبین برخی از کارها بسیار مهم است و رنجی که در مقابل زمین خوار و نذول خوار باید تبیین شود.

کد خبر 963999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha