​توزیع بیش از ۱۵ هزار پرچم و بیرق عزاداری بین مردم گلستان/ ۱۰ هزار بسته معیشتی توزیع می شود

حجت الاسلام سلیمانی فرد از توزیع بیش از ۱۵ هزار بیرق و پرچم عزاداری به نشانه «هر خانه یک حسینیه» بین مردم گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» عصر امروز(دوشنبه 3 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و همدلی در ماه محرم بیش از 10 هزار بسته معیشتی و کمک مؤمنانه به ارزش ریالی بیش از دو میلیارد تومان از محل موقوفات و بقاع متبرکه و همت خیرین استان گلستان بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: این بسته های معیشتی به شکل آبرومندانه به دست اقشار آسیب دیده در ایام کرونا و نیازمندان در استان گلستان توزیع خواهد شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد با بیان اینکه برای آماده سازی بسته های معیشتی از کالای ایرانی و تولید داخل استان استفاده خواهیم کرد، متذکر شد: برنامه ریزی شده تا طرح اطعام متبرک حسینی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا شود.

 

وی بیان کرد: در قالب طرح اطعام حسینی در سطح استان گلستان 72 آشپزخانه راه اندازی شده است که برآورد می شود تا پایان محرم این آشپزخانه ها بیش از 200 هزار پرس غذای گرم و متبرک را طبخ کند.

 

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان تاکید کرد: این غذای طبخ شده به منظور اطعام نیازمندان و عزاداران حسینی در سطح استان گلستان توزیع می شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد با بیان اینکه بیش از 15 هزار بیرق و پرچم عزا به نشانه هر خانه یک حسینیه تقدیم مردم استان گلستان خواهد شد، خاطرنشان کرد: امید است شور و شعور و بصیرت عاشورایی در همه ما بیش از پیش شود.

 

کد خبر 964298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha