کلنگ اجرای طرح هادی ۴ روستا در گلپایگان به زمین خورد

اجرای طرح هادی در ۴ روستای هدف گردشگری شهرستان گلپایگان با اعتبار ۶۴۰ میلیون تومانی آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان،  اجرای طرح هادی در چهار روستای شهرستان گلپایگان با اعتبار 640 میلیون تومانی از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و به مناسبت هفته دولت  آغاز شد.

«مهدی سرلک» در حاشیه آیین آغاز به کار طرح های هادی روستاهای فاقد دهیاری شهرستان گلپایگان، گفت: این طرح ها شامل بهسازی، زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت از اعتبارات سال ۹۹ و تکمیل کننده اعتبارات سال گذشته بود.
بخشدار مرکزی شهرستان گلپایگان اعتبار طرح های هادی در چهار روستا را ۶۴۰ میلیون تومان و از جمله طرح های ابلاغی وزارت کشور عنوان کرد.


در ادامه «حسین یارمحمدیان» با یادآوری اینکه ۱۲ پروژه در سال گذشته و در روستاهای فاقد دهیاری انجام شد، بیان کرد: ۱۱ پروژه دیگر در مدت ۴ ماه آینده در این روستاهای فاقد دهیاری صورت می گیرد که در برخی از این روستاها، از ابتدای انقلاب تا کنون ، پروژه انجام نشده بود.
فرماندار گلپایگان اعتبارات این پروژه ها را یک سوم مالیات بر ارزش افزوده شهرستان گلپایگان ذکر کرد و افزود: پروژه ها در چهار روستا با بنیاد مسکن و باقی پروژه ها توسط شرکت تعاونی دهیاری ها انجام می شود
«علیرضا ناطقی» با بیان اینکه طرح های هادی چهار روستای عباس آباد، حاجیله، هرستانه و مرغ انجام می شود، گفت: این روستاها هدف گردشگری هستند و انتظار مهاجرت معکوس به این روستا ها می رود و فعالیت طرح های روستایی با جذب ۲۷۰ میلیون تومانی دیگر، ادامه دارد./

 

کد خبر 965725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha