درس آموزی مدیران از منش شهیدان رجایی و باهنر، مردم را به نظام و انقلاب دلگرم تر می کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: اگر مدیران زندگی، منش و روش شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند، یقینا بسیاری از مشکلات فعلی را نخواهیم داشت و مردم نسبت به نظام و انقلاب دلگرم تر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حجت الاسلام اسدالله اسدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی شامگاه هفتم شهریور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر با اشاره به شخصیت بی نظیر و استثنایی شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: مدیران جامعه اسلامی در ولایتمداری، اطلاعت پذیری و خدمت رسانی بی منت به مردم باید رجایی گونه عمل کنند و خود را با ویژگی ها و خصایص آنها منطبق کنند.

 

وی با تبیین واقعه تاسوعا و عاشورای حسینی، با بیان اینکه بازگویی تاریخ کربلا و رشادت های حضرت ابالفضل فقط برای اشک ریختن صرف و ابراز احساسات نیست، تصریح کرد: باید از این نهضت درس ولایتمداری، ایثارگری و اطاعت پذیری از امام و رهبری را بیاموزیم.

 

 

 

 

حجت الاسلام اسدی، هدف از واگویی تاریخ کربلا را تطبیق شرایط آن روز با شرایط کنونی دانست و اینکه بتوانیم همچون حضرت عباس (ع) متواضعانه علمدار و پرچمدار ولی زمان خود باشیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی گفت: هدف از برشمردن فضایل اخلاقی حضرت عباس این است که به خود تلنگری زده باشیم و جایگاه خود را به عنوان یک سرباز در جامعه کنونی بیابیم.

 

 

 

 

حجت الاسلام اسدی بیان کرد: زندگی شهیدان رجایی و باهنر برای همگان به ویژه مدیران، درس آموز است و اگر لحظه لحظه منش و روش آن شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دهیم، یقینا بسیاری از مشکلات فعلی را نخواهیم داشت و مردم نسبت به نظام و انقلاب دلگرم تر خواهند شد.

 

در ادامه این مراسم که در جوار گلزار شهدای گلگون کفن شهرستان بجنورد برگزار شد، مداحان اهل بیت در مدح علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) به نوحه سرایی و مداحی پرداختند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 965916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha