پارک ۲ و نیم هکتاری کودک در قزوین احداث می شود

عصارزاده از احداث پارک ۲ و نیم هکتاری کودک با محوریت خانواده در ناحیه مینودر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، «محمد ابراهیم عصارزاده» بیان کرد: روند اجرایی امور شهرداری در مسیر پیشبرد اهداف تعیین شده در دستور کار بوده و پیشرفت این روند در گرو تعامل با شهروندان عزیز است.

 

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین ادامه داد: با توجه به وجود حاشیه‌ های شهر در صدد هستیم فضای سبز و پارک‌ها را به شهر الحاق کرده و سرانه فضای سبز را بالا ببریم.

 

وی عنوان کرد: یکی از بزرگترین پروژه‌های پارکی در منطقه سه، پارک سه هکتاری امیرکبیر بوده که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

عصارزاده اعلام کرد: احداث پارک 2 و نیم هکتاری کودک در ناحیه مینودر با محوریت کانون خانواده، در دستور کار بوده که امیدواریم به زودی شاهد تصویب مصوبات و تأمین اعتبارات لازم باشیم تا کلنگ ‌زنی این پروژه صورت گیرد.

 

وی تصریح کرد: در ناحیه اندیشه اقدامات خوبی انجام شده که می‌توان به تعریض پل ورودی به ناحیه اشاره کرد اما با توجه به اینکه جمعیت در این ناحیه به طور کامل مستقر نشده روند پروژه احداث پارک‌ ها کند پیش‌ می‌ رود.

 

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین افزود: ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی از پروژه‌ های مهم ناحیه اندیشه بوده که سوله آن در حال احداث است.

 

وی با اشاره ضرورت ساماندهی دستفروشان گفت: با توجه به مشکلات  اقتصادی و فعالیت روز بازارها به منظور جانمایی دستفروشان باید اقدامات جدی با همکاری مسئولان و سازمان های مربوطه در این زمینه انجام شود.

 

عصارزاده اعلام کرد: با توجه به تغییر کاربری میدان مجاور محله پوشینه‌ بافت در ناحیه مینودر، طرح احداث میدان در این ناحیه حدود ۹ سال پیش ارائه شده و با توجه به شرایط ترافیکی کنونی، شورای ترافیک تغییر کاربری میدان به چهارراه را در این ناحیه مصوب کرده که امیدواریم به زودی عملیاتی شود.

 

وی خاطر نشان کرد: میدان مجاور بازارچه مهدیه در خیابان پیروزی حدود ۱۵ سال معارض داشته که حاضر به توافق با شهرداری نبوده اما خوشبختانه سال گذشته توافق صورت گرفته و هم اکنوی عملیات جدول ‌گذاری، جالیز کاری و فضای سبز در دست اقدام است.

 

کد خبر 966217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha