ثبت نام مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» آغاز شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ثبت نام مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» فعالان کانون ها و بچه های مسجد به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی آغاز شد.

«نادر سقا» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ثبت نام مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» فعالان کانون ها و بچه های مسجد به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی آغاز شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه قرآنی می توانند فیلم تلاوت خود را در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir  تا تاریخ 30 آذرماه بارگذاری کنند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: شرکت کنندگان می توانند به دلیل شیوع بیماری کرونا آثار خود را در منازل ضبط کنند اما ضبط و اجرا در مساجد امتیازهای ویژه ای خواهد داشت و نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این دوره از مسابقه راه خواهد یافت.

 

سقاء بیان کرد: رشته های اذان در رده سنی 9 تا 14 سال و مکبری در رده سنی زیر 9 سال و 9 تا 14 سال ویژه برادران و رشته های تلاوت نور (ترتیل) و قرائت نماز در رده سنی 9 تا 14 سال نیز ویژه برادران و خواهران است.

 

وی افزود: در رشته تلاوت نور الگوی تلاوت از سوره های از سوره های «یاسین»، «الرحمن» و «واقعه» خواهد بود و علاقمندان می توانند اطلاعات بیشتر در این زمینه را از سامانه بچه های مسجد دریافت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: شرکت کنندگان برای اطلاع از شرایط اختصاصی هر رشته می توانند به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.

 

سقاء اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا این مسابقه قرآنی متفاوت تر از سال های قبل برگزار خواهد شد و امیدواریم نوجوانان فعال در کانون های مساجد بتوانند طبق سال های قبل مشارکت بیشتری در این رویداد قرآنی داشته باشند.

کد خبر 967341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha