جولان دادن رسانه های معاند در گرو کمرنگ شدن رسانه های دینی

ماموستا قادری کمرنگ شدن رسانه های دینی و مساجد را عامل جولان دادن رسانه های معاند دین بیان کرد.

ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه به خبرنگار خبرگزاری شبستان کرمانشاه گفت: آنچه امروزه در زندگی جوانان تاثیر گذار بوده نفوذ فضای مجازی و رسانه های معاند می باشد که راهنمای جوانان امروزه شده است .

 

وی استعمار امروزی را سلطه بر افکار عنوان کرد و افزود : در گذشته جنگ ها نظامی و هدف آنها سلطه بر اراضی کشور بود اما امروزه جنگ فرهنگی با نفوذ تر می باشد و افکار جوانان را نشانه گرفته است .

 

امام جمعه شهرستان پاوه گوشی های همراه را به اسلحه هایی از طرف دشمنان توصیف کرد و ابراز داشت : می توان از گوشی های همراه و فضای مجازی استفاده بهینه کرد اما امروزه آثار مخرب آنها گریبان گیر نسل جوان شده است .

 

وی اظهار کرد: امروزه عمده فعالیت رسانه های ما مسائل سیاسی، اقتصادی و کرونا شده این در حالی است که دشمنان مسائل دینی ،فرهنگی ما را هدف قرار داداند ،بی توجهی مسئولان به مباحث دینی _فرهنگی و نبود تخصیص اعتبارات ما را با مشکل مواجه کرده و توان مقابله با هجمه های عظیم دشمنان را نداریم .

 

ماموستا قادری با اشاره به ایه ۱۳۹ سوره ی آل عمران گفت: همانطور که در قرآن آمده ما مایوس نمی شویم و با دست خالی در مقابل هجمه های دشمنان و رسانه های معاند ایستادگی می کنیم و نقشه های آنان را مثل همیشه برهم خواهم زد.

کد خبر 967530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha