شناسایی و پرداخت حق بیمه ۶ هزار خانوار جدید

بذرافشان گفت: تفاهم نامه ای با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به امضا رسید که طبق آن مقرر شد ۶ هزار خانوار جدید که شرایط پرداخت حق بیمه را دارند، شناسایی و حق بیمه سالانه آنان توسط کمیته امداد به صندوق پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان» از انعقاد تفاهم نامه ای با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس خبر داد و گفت: کمیته امداد به منظور اجرای اهداف و حمایت های اجتماعی خود از مددجویان، سعی در توسعه بیمه های اجتماعی به عنوان حرکتی هدفمند و یکی از راه های خروج آنان از چرخه حمایتی دارد.

مدیر کل امداد فارس افزود: توسعه بیمه های اجتماعی روستائیان و عشایر یکی از راه های خروج آنان از چرخه حمایتی است که این نهاد از سال 1386 تاکنون اقدام به پرداخت حق بیمه روستاییان و عشایر به صندوق بیمه کرده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر حق بیمه هشت هزار خانوار با سرانه ماهیانه 275 هزار ریال پرداخت می شود که حدود یک هزار نفر از مزایای این صندوق برخوردار شده اند.

مدیر کل امداد فارس اعلام کرد: تفاهم نامه ای با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به امضا رسید که طبق آن مقرر شد 6 هزار خانوار جدید که شرایط پرداخت حق بیمه را دارند، شناسایی و حق بیمه سالانه آنان توسط کمیته امداد به صندوق پرداخت شود.

کد خبر 967531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha