وزیر راه و شهرسازی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد

وزیر راه و شهرسازی به دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر ‌کرد و مورد استقبال گرم استاندار و مسئولین استانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز پنج شنبه ( ۱۳ شهریور ماه) برای بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های حمل و نقل جاده ‌ای و هوایی و بازدید از چند پروژه مهم از جمله فرودگاه یاسوج و برقراری و افزایش پروازها وارد استان شد.


به گفته «عزیز فیلی»، وزیر راه  و شهرسازی در این سفر یک روزه، علاوه بر بهره ‌برداری از چند طرح مهم مانند توسعه باند و بهسازی مجموعه فرودگاهی و تجهیز سیستم ناوبری فرودگاه از ساختمان و سالن‌های فرودگاه یاسوج بازدید خواهد داشت.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلنگ ‌زنی تقاطع بزرگ غیرهمسطح مهریان در مرکز استان، بازدید از بزرگ ‌ترین پروژه راه‌ سازی جنوب کشور (محور ملی پاتاوه - دهدشت)، بازدید از محور چرام- گچساران و بازدید از چند پروژه دیگر از برنامه‌های دیگر سفر وزیر راه  و شهرسازی در این استان است.


وی سفر به شهرستان گچساران و  افتتاح بزرگراه گچساران - بهبهان(پل خیرآباد انتهای حوزه استان) را از دیگر برنامه‌ های اسلامی بیان کرد.

کد خبر 967572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha