کمیته ویژه رفع مشکلات تعاونی‌های مازندران تشکیل شود

حسین‌زادگان خواستار تشکیل شرکت‌های تعاونی و سرمایه‌گذاری های منسجم برای توسعه استان شد و گفت: مشکلات تعاونی‌ها باید در کارگروه ویژه بررسی و احصا شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «احمد حسین‌زادگان» امروز(پنج‌شنبه‌ ۱۳شهریور) در مراسم پانزدهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر استان مازندران که با حضور تعاونگران در استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه بخش تعاون یکی از سه بخش مهم اقتصادی کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: مسئولان و مردم نگرششان را نسبت به تعاون باید تغییر دهند.

 

استاندار مازندران بیان کرد: تقویت نقش تعاونی‌ها در فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی، تمهید بسترهای لازم جهت حضور موثرتر تعاونی‌ها در تمامی عرصه‌‏های اقتصادی، توسعه آموزش‌‏های فنی و حرفه‌‏ای به منظور افزایش کارآمدی و توانمندسازی تعاونی ‏ها و تاسیس تعاونی های فراگیر؛ زمینه ساز تحقق جهش در اقتصاد کشور و استان می‌شود.

 

حسین زادگان با اعلام به اینکه با نگرش منفی به تعاونی‌ها نگاه نکنیم،‌ افزود: تامین منابع مالی تعاونی‌ها بسیار مهم است.

 

این مسئول خواستار تشکیل شرکت‌های تعاونی و سرمایه‌گذاری های منسجم برای توسعه استان شد و ادامه داد: مشکلات تعاونی‌ها باید در کارگروه ویژه بررسی و احصا شود.

 

حسین‌زادگان با بیان اینکه باید با الویت به بخش تعاون توجه کنیم،‌ گفت: دولت بدون دخالت در فرآیند انتخابات تعاونی‌ها، از تعاونگران حمایت می‌کند.

 

وی بیان کرد: نقش‌آفرینی اتاق تعاون و جایگاه تسهیل گرایانه و هدایت‌گونه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در رسیدگی به مشکلات تعاونی‌ها و کمک به رونق هرچه بیشتر این بخش قابل توجه بوده که در همین زمینه، فعالیت تعاونی‌های فعال در مازندران نشان دهنده رونق این بخش و کمک شایان تعاونی‌های استان به اقتصاد کشور است.  

 

استاندار مازندران تصریح کرد: ایجاد تعاونی‌های پویا و دارای هدف و برنامه با توجه به ظرفیت‌های بزرگ استان می‌تواند عامل ایجاد تحول و دگرگونی باشد و مانیز به عنوان مدیران اجرایی استان از هر گونه کمک و مساعدتی برای پیشبرد اهداف عالیه بخش تعاون دریغ نمی‌کنیم.

 

به گزارش شبستان، در پایان این مراسم ضمن انعقاد تفاهم‌نامه بین استانداری مازندران و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در راستایی توسعه تعاونی‌ها،‌ از ۲۰ تعاونی برتر استان مازندران تجلیل شد.

 

کد خبر 967641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha