کمک  ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریالی نیکوکاران به نیازمندان

مبشری از کمک ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومانی نیکوکاران استان کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان در قالب طرح «اطعام حسینی» خبر داد.

«قباد مبشری» امروز جمعه (۱۴ شهریور) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: مردم و خیرین استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون  ۲۳ میلیارد و  ۵۰ میلیون ریال کمک در قالب طرح «اطعام حسینی» در مرحله دوم رزمایش ملی «ایران همدل» به نیازمندان هم استانی خود کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویر احمد، با بیان اینکه این کمک ها به صورت نقدی، بسته های غذایی و تهیه غذای گرم انجام شده است؛ تصریح کرد: این مساعدتها همزمان با سراسر کشور از عید غدیر خم شروع شده و تا آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تاکنون ۹ هزار و  ۵۱۷ بسته غذایی و چهار میلیارد و  ۶۲۰ میلیون ریال به صورت نقدی بین افراد نیازمند استان توزیع شده است.

مبشری اظهار کرد: همچنین ۶۹ هزار و ۴۳۲ پرس غذای گرم با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال بین افراد کم بضاعت تقسیم شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم استان و خیرین با اهدای کمک‌ های نقدی خود از طریق شماره گیری کد دستوری  #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۵۳۱ نیازمندان هم استانی خود را یاری کنند.

 

 

 

کد خبر 967827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha