حوزه علمیه از تکنولوژی روز بهره مند شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، حوزه را محل پرورش دانشمندان علوم دینی دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف حوزه باید از تکنولوژی روز و حضور اساتید فرهیخته و توانمند بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(16شهریور) در جمع اساتید پژوهش حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: اساتید نقش پدری در برابر طلبه بر دوش دارند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط بین طلاب و اساتید، افزود: اساتید حوزه بهترین و اثرگذارترین فرد در موفقیت علمی و اخلاقی طلاب هستند.

 

وی در ادامه به نقش و حضور روحانیت در جامعه اشاره کرد و گفت: این حضور باید هر روز پر رنگ تر از گذشته شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تقویت ارتباط روحانیت با مردم تأکید کرد و عنوان داشت: نباید اجازه داد که عواملی همچون شیوع ویروس کرونا بر حضور روحانیت در جامعه تأثیر بگذارد.

 

وی بر ضرورت برنامه ریزی و عمل هوشمندانه برای تقویت ارتباط روحانیت با مردم تأکید و بیان کرد: هر اندازه که حضور روحانیت که اهل شرافت، کرامت و پاک دستی کم رنگ شود از اسلامیت نظام نیز کاسته خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان از حوزه علمیه به عنوان مراکز تربیت و پرورش دانشمندان علوم اسلامی یاد کرد و گفت: با انتخاب اساتید و بهره مندی از تکنولوژی روز در حوزه باید برای رسیدن به اهداف متعالی و حفظ و حراست از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی گام برداشت.

کد خبر 968611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha