پیش بینی ۳۱۹ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم

عسگری از پیش بینی ۳۱۹ شعبه اخذ رای برای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۵۶ شعبه به حوزه زنجان اختصاص دارد.

فرماندار زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، از آمادگی زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس یازدهم خبر داد و گفت: به همین منظور تلاش می شود این دور از انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 

رضا عسگری از پیش بینی 319 شعبه اخذ رای برای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم خبر داد و گفت: از این تعداد 256 شعبه به حوزه زنجان اختصاص دارد.

 

وی با یادآوری اینکه 125 شعبه سیار هم برای این دور از انتخابات پیش بینی شده است، گفت: تعداد شعب ثابت در حوزه انتخابیه زنجان و طارم 194 شعبه است.

 

به گفته فرماندار زنجان، برای این دور از انتخابات 124 شعبه روستایی در این دو حوزه انتخاباتی پیش بینی شده است و به تفکیک 212 شعبه اخذ رأی در شهر زنجان و روستاهای بخش مرکزی، 32 شعبه در بخش زنجانرود، 21 شعبه در بخش قره‌پشتلو، 20 شعبه در بخش مرکزی طارم، 19 شعبه در بخش چورزق و 15 شعبه اخذ رأی در بخش گیلوان فعال خواهد بود.

 

وی زمان اختصاص یافته برای شرکت در انتخابات را 10 ساعت خواند و گفت: انتخابات از ساعت 8 تا 18 برگزار خواهد شد و علاوه بر تمهیدات پیش بینی شده بر سلامت انتخابات، رعایت پروتکل های بهداشتی هم توسط تیم های نظارت مورد توجه خواهد بود.

 

عسگری با بیان اینکه تبلیغات کاندیداها از 13 شهریورماه آغاز شده است، ادامه داد: تبلیغات تا 20 شهریورماه ادامه دارد و کاندیداها از طریق فضای مجازی و صدا و سیما تبلیغات انجام می دهند.

 

کد خبر 968718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha