فيلم کوتاه «گودال‌‌های عميق» در سينما مهر آبادان اکران می‌شود

به مناسبت ۲۱ شهریورماه روز سینما، فیلم کوتاه «گودال‌های عمیق» به کارگردانی مسعود سهیم‌پور معرفی در سینما مهر شهرستان آبادان اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، به مناسبت روز سینما آئین گرامیداشت این رویداد (جمعه 21 شهریور) در آبادان با حضور مسئولان، هنرمندان و شهروندان علاقه‌مند به هنر سینما و تئاتر در سینما مهر این شهرستان برگزار و قرار است فیلم کوتاه «گودال‌های عمیق» به کارگردانی مسعود سهیم پور معرفی اکران می‌شود.

 

 «مسعود سهیم‌پور معرفی» در خصوص این اثر و اجرای آن اظهار کرد: به مناسبت 21 شهریور روز سینما، از پوستر این اثر رونمایی و این فیلم اکران می‌شود، این اثر سال گذشته با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در قبرستان روستای ملاکه شهرستان آبادان ساخته شد.

 

کارگردان فیلم کوتاه گودال های عمیق به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: این فیلم سرنوشت زن و مرد غریبه‌ای را بازگو می‌کند که سرنوشت آنها در شبی در گورستان روستایی دورافتاده‌ای به شکلی عجیب به هم گره می‌خورد.

 

وی از حمایت‌های معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و مجید عیدان مدیر سینما مهر و همکاری اهالی روستای ملاکه شهرستان آبادان تشکر و قدردانی کرد.

 

تهیه‌کنندگی این اثر را حسین معتمدی‌نیا و مسعود سهیم‌پور معرفی برعهده دارند و بازیگران آن سهیلا ره‌گشا و مرتضی بویراتی هستند، همچنین رضا نوری نویسنده، مشاور کارگردان و بازیگردان است و سایر عوامل را رضا عبیات فیلمبردار، بهشاد مطیعی صدابردار، احسان شیبانی تدوین، امین شریفی صداگذار، علی صمدپور موسیقی، عماد سلمانیان مدیر تولید، علیرضا هنرجویان عکاس، فاطمه‌السادات سیدعزیزی دستیار کارگردان و منشی صحنه، نازی جمعی گریمور و ... تشکیل می‌دهند.

 

کد خبر 969929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha