​توصیه های بهداشتی برای شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس

بیدری توصیه های بهداشتی پیشگیری از انتقال کرونا برای شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان را تشریح کرد.

«علی بیدری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در شرایط خاصی برگزار خواهد شد و از همه رأی دهندگان درخواست می کنم هنگام خروج از منزل ماسک به همراه داشته باشند و برای شرکت در انتخابات از خودکار شخصی استفاده کنند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرترکمن ادامه داد: رأی دهندگان به محض ورود به شعب اخذ رأی با حفظ فاصله اجتماعی و بدون ایجاد ازدحام در صف قرار بگیرند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و پس از انداختن رأی خود در صندوق بلافاصله از محل خارج شوند تا از انتقال شیوع کرونا جلوگیری شود.

 

وی یادآور شد: مردم برای پیشگیری از کرونا همیشه به ویژه در روز رأی گیری از دست دادن و روبوسی پرهیز کنند چرا که یکی از راه های انتقال کرونا دست دادن و روبوسی است.

 

بیدری از مردم خواست رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و افزود: ایجاد ازدحام جمعیت سرایت ویروس کرونا را افزایش می دهد لذا حضور در ساعات ابتدایی روند ابتلا به کرونا را کم می کند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرترکمن به حضور مراقبان بهداشتی در شعب اخذ رأی اشاره کرد و ابراز داشت: مراقبان بهداشتی در روز انتخابات نکات مربوط به بهداشت و سلامت را به رأی دهندگان یادآور می شوند و بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت خواهند کرد.

 

 

کد خبر 970090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha