فعالیت ۱۰۰۰ ناظر در مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه غرب گلستان

بهمنی نژاد از فعالیت یک هزار ناظر در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمیدرضا بهمنی نژاد» صبح امروز(جمعه 21 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در انتخابات مجلس یازدهم ۱۱ حوزه انتخابی در سطح کشور به مرحله دوم کشیده شد و  در این دوره با رأی مردم تکلیف یک نماینده باقی مانده استان گلستان مشخص خواهد شد.

 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان ادامه داد: بنا بود انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در 29 فروردین 99 برگزار شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا انتخابات دور دوم بنا به پیشنهاد وزارت کشور به امروز(21 شهریور ماه) موکول شد.

 

بهمنی نژاد گفت: امیدواریم مردم کاری را که در دوم اسفندماه آغاز کردند امروز به پایان برسانند، امروز تنها انتخابات در ایران برگزار نمی شود و طی ماه های گذشته هشت کشور  دیگر نیز در ایام کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی انتخابات را برگزار کردند.

 

وی ابراز امیدواری کرد؛ امروز یکی از بی نظیر ترین انتخابات در کشور رقم بخورد و مردم ایران نشان دهند در کنار تعیین سرنوشت کشور مسائل بهداشتی را به خوبی رعایت می کنند.

 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان متذکر شد: ساعت شروع اخذ رأی از ساعت هشت صبح آغاز شده است و این مهلت بر اساس قانون 10 ساعت به طول می انجامد و امیدواریم در این ساعات فرصت کافی برای حضور مردم در پای صندوق های رأی فراهم شود.

 

بهمنی نژاد با بیان اینکه تمام تلاش عوامل اجرایی و نظارتی آن است که زمان انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی تا حد امکان تمدید نشود، ابراز داشت: مردم رأی گیری را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

 

وی از مشارکت بیش از یک هزار نفر عوامل نظارتی در انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان خبر داد.

 

کد خبر 970313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha