حضور حداکثری مردم در انتخابات نمایانگر پایبندی مردم به انقلاب و نظام است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای تاکید کرد و گفت: این حضور نمایانگر این است که مردم به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همچنان پایبند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» صبح امروز (جمعه ۲۱ شهریور) با شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور در یکی از حوزه‌های انتخابیه اهواز، در جمع خبرنگاران، بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای تاکید کرد و اظهار داشت: هر عملی در نظام مقدس اسلامی عبادت است و طبیعت انسان این است که قصد قربت کند، چرا که وقتی قصد قربت باشد رقابت‌ها نیز برای خداوند متعال می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مردم در انتخابات باید به فرد اصلح رای دهند افزود: در هر انتخاباتی که اتفاق می‌افتد در مرحله اول حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و پس از آن انتخاب فرد اصلح در انتخابات است.

 

وی اضافه کرد: این حضور حداکثری نمایانگر این است که مردم به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همچنان پایبند هستند و علاوه بر آن فردی که به عنوان نماینده بر کرسی مجلس می‌نشیند متوجه می‌شود که یک پشتوانه قوی مردمی دارد و با صلابت و سلامت بیشتر، بهترین‌ کارها و اقدامات را برای آنها انجام می‌دهد.

 

امام جمعه اهواز تصریح کرد: از مردم دعوت می‌کنم که در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز همچون دیگر انتخابات حضور پرشوری در پای صندوق‌های اخد رای داشته باشند و در این انتخابات شرکت کنند و به فرد اصلح رای دهند.

 

مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه برای انتخاب یک نماینده از ساعت هشت صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

 

در این دوره از انتخابات ۷۰۴ شعبه برای اخذ رای مردم مستقر شده که از این تعداد ۴۹۰ شعبه برای شهرستان اهواز، ۸۵ شعبه کارون، ۷۸ شعبه باوی و ۵۱ شعبه حمیدیه اختصاص داده شده است.

 

کد خبر 970332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha