ارتقای روحیه و انگیزه از اهداف برگزاری روز سرباز است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: سرباز عنوان افتخاری است برای همه نیروهای مسلح در هر جایگاه، درجه و رتبه ای که هستند و این افتخار ما در نیروهای مسلح است که عنوان افتخاری همه ما سرباز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ مجید خواجویی سه شنبه (1 مهر) در مراسم گرامیداشت روز سرباز به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: سرباز عنوان افتخاری است برای همه نیروهای مسلح در هر جایگاه، درجه و رتبه ای که هستند و این افتخار ما در نیروهای مسلح است که عنوان افتخاری همه ما سرباز است.

 

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه امروز گرد هم جمع آمدیم که از مقام سربازی تجلیل کنیم، در خصوص اهداف برگزاری برنامه های روز سرباز تصریح کرد: ارتقای روحیه و انگیزه برای کارکنان، تقویت نگرش مثبت و ارتقای رفتاری فرماندهان و مسئولان، ارتقای نشاط و پویایی، تقویت اعتماد به نفس، ارتقای سطح منزلت و قداست خدمت وظیفه عمومی، زمینه سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی در اجتماع سربازی از جمله این اهداف است.

 

 

وی ادامه داد: به دلیل اینکه برنامه هایی که در حوزه نیروهای مسلح تعریف می شود و معمولاً اهمیتی که سرباز در نیروهای مسلح و نظام جمهوری اسلامی دارد، بر این حوزه تأکید می شود و فرماندهی معظم کل قوا فرمودند «همه روزهای سال، روز سرباز است و در هفته دفاع مقدس بگذارید مثلاً روز سرباز و جبهه و دلاوری»؛ این برنامه ها و تأکیداتی است که نیروهای مسلح و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای سرباز قائل است.

 

 

سرهنگ خواجویی اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت همه سربازان در برنامه ها و بحث دفاع که همچنان ادامه دارد و به 8 سال دفاع مقدس خاتمه پیدا نمی کند و نیاز است که در حوزه های مختلفی که جامعه و آن جنگی که ما معمولاً با استکبار جهانی و جنگ اقتصادی و سیاسی و ... داریم، وظیفه های عزیز و همه همکاران مشارکت مناسبی داشته باشند.

 

 

در این مراسم از خانواده های شهیدان ابراهیم سیاه کوهی، محمدمهدی قوام آبادی، ابوالفضل مهدی زاده،  سیدحمیدرضا مختاری و علی عباسیان نژاد و همچنین از تعدادی از سربازان نمونه استان کرمان که در عرصه های مختلف اثرگذار بودند، تجلیل شد.

کد خبر 974494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha