تحریف اصلی ترین راهبرد جنگ های شناختی، راهبردی، روایت ها، حکایت ها و ادراکی است

آیت الله حسینی همدانی افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس را گامی در جهت بیان واقعیت و جلوگیری از تحریف ها خواند و گفت: تحریف اصلی ترین راهبرد جنگ های شناختی، راهبردی، روایت ها، حکایت ها و ادراکی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی آئین افتتاح باغ موزه استان البرز در فاز نخست که چهارشنبه 2 مهر انجام شد گفت: برپایی باغ موزه فرصت و دستاوردی برای حفظ حقیقت دفاع مقدس همچنین پیشگیری از تحریف آن است.

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: تحریف دفاع مقدس یکی از مواردی است که همواره رهبر معظم انقلاب در چندین مرتبه نسبت به آن تذکر داده اند به همین منظور باید گفت که تحریف اصلی ترین راهبرد جنگ های شناختی، راهبردی، روایت ها، حکایت ها و ادراکی است.

 

وی مصادیق تحریف را در مقوله دفاع مقدس متعدد خواند و توضیح داد: شایعه سازی، دوگانه سازی، دروغ پردازی و ... از جمله مسائل متعددی است که دشمنان به سرکردگی اسرائیل به واسطه آن دست به تحریف می زنند.

 

وی تاریخ اسلام را یکی از موارد مورد توجه در این خصوص دانست و افزود: برای مقابله با تحریف ها می توانیم به تاریخ نگاه کنیم.

 

به گفته نماینده ولی فقیه در البرز، کتمان حقیقت یکی از پیامدهای تحریف است که بایکوت خبری و سکوت رسانه ای غرب نمونه شاخصی از این تحریف ها است.

 

جنس تحریف دفاع مقدس فرهنگی است

 

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به انواع متعدد تحریف گفت: جنس تحریف دفاع مقدس فرهنگی است چرا که بسیاری از ارزش های دینی و آرمانی و الهی در دوران دفاع مقدس و در قالب حضور رزمندگان در عرصه دفاع معنا پیدا کرد و این مطلبی است که دشمنان و استکبار از تبیین آن واهمه دارد. 

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بیان کرد: حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس به معنای مقابله با تحریف ها است و برای این جریان بهره برداری از باغ موزه اهمیت اساسی دارد. 

 

 

کد خبر 975237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha